Spring naar bijdragen

Donderdag, 1 september 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Smart, fijne vakantie en tot over een dag of tien.

jOwan, da's best een end weg voor een Limbo.. maar wel lekker. Enjoy!

O, Lars.. een zere rug... pffff, wat kan ik daar moe en ook chagrijnig van worden.. sterkte.

Yvonne, je bent er nog niet, maar wel alvast bedankt voor de koffie straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, zit er een andere hond aan te komen?

Wij hebben hier een hond van tegen de 14, en er zijn dagen dat ik denk dat ie de avond niet haalt, andere dagen

loopt ie naast me en zeggen mensen dat ze wel kunnen zien dat 't nog een jonge hond is.

Sinds januari hebben we er, van hetzelfde ras, een pup bij, die onderhand bijna net zo groot is als die ouwe..

Er komt uiteraard een dag dat we ons ouwe makkertje zullen moeten gaan missen, maar die pup zorgt wel voor een

"zachtere" val.. naast verdriet om verlies is er ook de zorg voor.. dat hebben we zo'n tien jaar geleden ervaren toen

onze ouwe van nu als jonkie toen het leed om het verlies van onze tóen oudste minder compact maakte. (snappie deze laatste zin??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik zag ook al lang vantevoren op tegen de dood van onze hond, maar een pup erbij nemen voor een zachtere doorstroom werd ons afgeraden, omdat je dan een stokoude bejaarde opa opzadelt met een veel te energieke kleuter.

Merken jullie dat niet? Dat de oude naar rust verlangt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Basta, die rust néémt en krijgt ie. Maar ook spelen ze samen veel hier in huis. 't Ouwetje is nog nooit zo "levendig"geweest.

De jongste weet zich ook prima in z'n eentje te vermaken met speeltjes.

En ik/we nemen ook regelmatig alleen de jongste mee naar het bos,dat kan die oudere niet meer zo bekoren.

Het gaat dus erg goed, zo met die twee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik helemaal, Sowhat. En is ook helemaal goed. Voel zelfs met je mee.

Ik gaf ook geen tip, alleen mijn ervaring. Hier ook ruim twintig jaar honden en daarvoor katten.

(En daarvoor, toen ik mijn vrouw nog niet kende, parkieten, guppies, een rat, en ook een kat.. niet tegelijkertijd.)

Sterkte, meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...