MarQ Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Heb je het wel in huis MarQ? Nee heb nooit meer iets in huis sinds ik gestopt ben........ Sita2 en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Een lekker fris drankje Spirit, of een kop kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Mooi Rapi dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Dat is voor mij ook heel vaak een trigger spirit, dat vermoeid zijn. Doe het niet hoor ! Doe ik het ook niet Langzaam een glas koud water opdrinken, wil ook nog wel eens goed helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Mooi Rapi dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Dank je Sowhat ! Heb echt genoten, en me veel meer zelfvertrouwen gegeven Ik kan het dus gewoon in mijn uppie, en vind het nog leuk ook smart, Claartje en basta reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 ZBB Dat is toch wel een hele fijne opsteker van het niet meer drinken,je dochter met vriendin te logeren. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Rapilos weer terug :-) Meld me geslaagd af van het dagpact. Mission impossible met thee en ikeja taart, het leven is nog niet zo slecht. Mupke, basta, Sita2 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ik meld me ook weer droog af Sita2, rapilos, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ook hier weer droog vandaag, Lekker vroeg naar bed Welterusten alvast! Mupke, Claartje, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Straks even de stad in voor het vuurwerk en het bevrijdingsfeest. Nog nuchter, nog geen afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 (bewerkt) Ook ik meld me droog af..Trusten! 27 augustus 2016 bewerkt door Vol Claartje, Sita2, Mupke en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Fijn te horen Lars. Ik meld me ook droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Straks even de stad in voor het vuurwerk en het bevrijdingsfeest. Nog nuchter, nog geen afmelding.Oh, nog een Stadjer hier. Ik ga het vuurwerk vanaf mn balkon kijken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Gaat het vuurwerk wel door Quin? Het onweert nu behoorlijk. Ik ga mn balkon niet eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Hmmm onweer.... ben dr zo bang voor ga nog even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Droog te kooi. Hoe lang weet ik niet want er komt een bak onweer aan. Ik zie zijn koplampen al vooruit schijnen..... Welterusten. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Gefeliciteerd Sonnetje! Morgen ook nog even genieten van het niet hebben van een kater hoor! Goed bedenken hoe waardeloos en misselijk je je zou voelen en dan... lekker nuchter gebleven. Heerlijk, net als wakker worden uit een nachtmerrie en dan genieten: het was niet echt. Ja, je moet het genot wel uitbuiten. Ik meld me droog af, ik ga nog even turven wat ik allemaal niét heb gedronken. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Gaat het vuurwerk wel door Quin? Het onweert nu behoorlijk. Ik ga mn balkon niet eens op. Is wel doorgegaan. Sterker nog, het was echt prachtig met de flitsen er doorheen! Maar we zijn niet al te lang blijven hangen. Heb jij nog wel wat gezien? Moeizame maar wel droge afmelding. rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Is wel doorgegaan. Sterker nog, het was echt prachtig met de flitsen er doorheen! Maar we zijn niet al te lang blijven hangen. Heb jij nog wel wat gezien? Moeizame maar wel droge afmelding. Nee niks gezien. Behalve veel onweersflitsen dan. ;-) En hoosregen. Vanmiddag wel even kijken bij Floating Paradise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Nog een droge afmelding voor gisteren . Zwaar onweer gehad vannacht! Nadia en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Droog! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden