lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden getver koude erwten dan klonken de noodles me een stuk beter in de oren
Artax Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) die eet ze ook koud..🙃 4 uur geleden bewerkt door Artax karin123 en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zeg jullie! 😠 lady jane en Artax reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Laat ze maar kletsen @Reacher, ik zie hen niet vertellen wat ze vandaag aten. Ik heb nu paprikachips.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden chipolataś winterwortel en opgebakken verse frietjes
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Klinkt best lekker @lady jane nog steeds een airfryer fan? Het was hier geen goede dag. Het hoofd blijft maar draaien en de flashbacks maar stromen. Weinig geslapen, matig gegeten (ja, ik weet best dat Brinta niet echt telt), acht keer gedouchet en nog een keer in bad gedobberd. Maar het was geen slechte dag. Ik heb iets gegeten, de meds geslikt, niet gedronken, kort met c gebeld, geen drugs. En c zei net als je het echt nodig hebt om het aan te kunnen, regel dan maar iemand. Maar geen vent, okay? Is het nou een zegen of een vloek als iemand je zo goed kent dat ie zelfs op die afstand dwars door je heen kijkt? Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Jazeker fan nog, alleen doet hij het niet omenteel. Maar ik heb gisteren wel een nieuwe gescoord op MP. Die moet nog worden uitgepakt, nadat ik eerst de kapotte nog 1 x aan de praat probeer te krijgen. En als dat lukt heb ik een dubbele als reserve. Lukt het niet dan mag hij via het repaircafé naar iemand anders. Hoezo verslaafd en bang zonder te komen zitten he? C is iemand waar je zuinig op moet zijn Q. Hij weet wat echte liefde is en kan je loslaten om je te behouden Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden