lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden getver koude erwten dan klonken de noodles me een stuk beter in de oren
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) die eet ze ook koud..🙃 3 uur geleden bewerkt door Artax lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zeg jullie! 😠 lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 26 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Laat ze maar kletsen @Reacher, ik zie hen niet vertellen wat ze vandaag aten. Ik heb nu paprikachips.
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden chipolataś winterwortel en opgebakken verse frietjes
Quinn Geplaatst 13 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Klinkt best lekker @lady jane nog steeds een airfryer fan? Het was hier geen goede dag. Het hoofd blijft maar draaien en de flashbacks maar stromen. Weinig geslapen, matig gegeten (ja, ik weet best dat Brinta niet echt telt), acht keer gedouchet en nog een keer in bad gedobberd. Maar het was geen slechte dag. Ik heb iets gegeten, de meds geslikt, niet gedronken, kort met c gebeld, geen drugs. En c zei net als je het echt nodig hebt om het aan te kunnen, regel dan maar iemand. Maar geen vent, okay? Is het nou een zegen of een vloek als iemand je zo goed kent dat ie zelfs op die afstand dwars door je heen kijkt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden