Reacher Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dank voor je aanrader @Artax! Je huilt niet vaak, merk ik uit je schrijven op, maar tranen om schoonheid zijn de mooiste die je kunt hebben denk ik. Trusten! lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Echte liefde is niet te koop, al zingen ze van wel, maar gezelschap is altijd te huur. The world is easy like that. Later.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hetzelfde doen en een andere uitkomst verwachten is een vorm van waanzin. Maar aangezien ik geen andere uitkomst verwachtte, is er geen sprake van waanzin. Lijkt me. Hetzelfde doen gaf dezelfde uitkomst. Afleiding. Soort van nabijheid. Vertrek. En de kater. Mensen vertrekken altijd, je kunt er beter op voorbereid. Of zelf weggaan. Of wegsturen. Muren hoog houden. Nooit teveel geven. Op je hoede blijven. And how is that working for you...
Quinn Geplaatst 44 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Ja, dat is de rottige kant van de preemptive strike.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden