Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja joh, alsof ze daar weten wie Quinn is. Straks op de NOS, denk ik.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Ja joh, alsof ze daar weten wie Quinn is. Straks op de NOS, denk ik. Ik heb nochtans je avatar laten zien en toen herkenden ze je. Aan je handen.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Snap ik, het zijn ook zeer opvallende handen.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heb je geen oude vrienden die langs kunnen komen? Of je oudste dochter vragen om een logeerpartij?
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Quinn: Snap ik, het zijn ook zeer opvallende handen. 😁
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oudste dochter woont in Parijs, ik spreek ze niet zo vaak meer.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maareh zag je het niet aankomen dat C voor drie weken weg zou gaan? Geen voorzorgsmaatregelen tegen de opdringerige muren genomen?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jawel, hij is naar dat evenement, je weet wel. Voorzorgsmaatregelen, ik dacht van wel, maar niet echt goed dus. Ik had de muren niet zo snel verwacht. En ik dacht ook wel gemakkelijk gezelschap te kunnen vinden.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nouja dan moet je maar veel hier blijven komen 😁
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei Reacher: Nouja dan moet je maar veel hier blijven komen 😁 Tot vervelens toe.
Reacher Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Oh en al die apps die er zijn om mensen te ontmoeten? Zitten daar geen bekende gezichten tussen?
Quinn Geplaatst 27 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 27 minuten geleden 15 minuten geleden zei Reacher: Oh en al die apps die er zijn om mensen te ontmoeten? Zitten daar geen bekende gezichten tussen? Ik swipe liever onbekende gezichten naar rechts, die andere heb ik al gehad. Maar als ik echt eerlijk ben, levert dat ook altijd katers op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden