lady jane Geplaatst 27 november 2016 Rapport Geplaatst 27 november 2016 Ik heb ook veel ontweken in de eerste maanden Lieve dat was zelfbescherming. Later kon ik selectief weer wel meedoen, maar het zegt me minder nu zo veel oppervlakkigheid in veel situaties waar men het nodig heeft te veel te drinken. Klinkt hypokriet misschien want ook ik deed mee ooit, maar ik hoef er niet meer heen en dat voelt als een extra bevrijding na die van de afhankelijkheid in drinken.
smart Geplaatst 27 november 2016 Rapport Geplaatst 27 november 2016 Supergezond zo'n verse jus!!! Daarom!! en Daarom... en daarom! O zo. Je klinkt als bijna voor de bijl Houd vol Lieve !!!
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Geplaatst 27 november 2016 Och, hoe herkenbaar...ik noem het 'balans'. Alles of niets, zwart wit. Het herkennen is het halve werk. Komt wel. Komt tijd...komt raad. Niet te streng zijn voor jezelf.
basta Geplaatst 27 november 2016 Rapport Geplaatst 27 november 2016 Droog.. maar hoelang nog.. Is het gewoon uitstel van de executie? Zó herkenbaar, dit is precies wat ik voel. Maar Lieve, het schuift weer de goeie kant op bij mij. Ik voel weer hoe absurd het is om te willen drinken terwijl je verslaafd bent. Het kan niet, klaar. Ja, heel jammer, maar wel een keihard feit. (Dit is nog even bluf, maar ik zit weer bijna op dat spoor.) Heb je je doos met relikwieën nog wel binnen handbereik? kruidenthee67 reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2016 Rapport Geplaatst 27 november 2016 Hup dames basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 28 november 2016 Rapport Geplaatst 28 november 2016 Ken jij dat interiew met Daid Bowie over zijn verslaving, Lieve? Wat hij antwoordt op de vraag: "dus gewoon een glas wijn drink jeook niet."
Quinn Geplaatst 29 november 2016 Rapport Geplaatst 29 november 2016 Als je het nog niet kent, Youtube op Bowie Paxman. Het is het waard om het Bowie zelf te horen zeggen. basta reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Geplaatst 1 december 2016 Je drinkt niet. Topper Lika reageerde hierop 1
basta Geplaatst 13 december 2016 Rapport Geplaatst 13 december 2016 Ha lieve, hoe gaat het met je wortelpartij? Sta je nog wel op een droogje? Sita2 reageerde hierop 1
basta Geplaatst 17 december 2016 Rapport Geplaatst 17 december 2016 Hé lieve Lieve, ik zou zo graag even iets van je horen. Ook als je onderuit bent gegaan, ik beloof je dat ik niet (meteen) met goeie adviezen kom.
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Geplaatst 26 december 2016 Hé yo hoi Lieve. Je wordt gemist. En mocht je dat even vergeten zijn, bij deze GEMIST. Dat je het even weet. Hoi. Fijne kerst gehad? Gekkigheden gekookt? Taart gebakken? lady jane reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Hoi Lieve, fijn dat je je weer meldt hier ! Die maanden heb je maar mooi gered, nu weer gewoon schouders eronder en door bij waar je was !
Quinn Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Wat heb je aan verwijten? Je bent er weer, daar gaat het om. Lippen al gestift?
Quinn Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Geeft niet, ik ook niet smart reageerde hierop 1
huttula Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 En weer wat geleerd Lieve Verslaving is een proces. Die maanden droog staan nog steeds droog
smart Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Hee daar is ze weer! Welkom terug!
Reacher Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Hoi Lieve. Wat n leuke naam heb jij. Kwam ik even zeggen.
basta Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Geplaatst 13 februari 2017 Hoi Lieve, welkom terug! ik hoop dat je dit niet als verwijt opvat, maar ik moet het wel vragen: waarom liet je niets horen?
Vol Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 Is 'sorry' ook voor jezelf bedoeld? Het klinkt alsof je jezelf heel erg hard voorbij bent gelopen!
Vasja Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Je hebt behoorlijk helder wat je redenen zijn ^^ Mails kun je blokkeren van een bepaalde afzender toch? Leven kan zeker hard en eenzaam zijn, juist zonder drank merk je dat des te meer natuurlijk Sociaal 'moeten' zijn klinkt niet goed... Zeker bij goede vrienden moet je niet het idee hebben dat je altijd maar moet geven.. Minder werken een optie?
Quinn Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Geplaatst 15 februari 2017 Een prima opsomming van redenen om naar ons bekendste oplossingsmiddel te grijpen. En als je op de bodem van de fles (of de derde) bent, is er alsnog niets opgelost. Maar je was er wel even helemaal vanaf. Om nostalgisch van te worden soms hè? Toch, ondanks alles, denk ik echt dat het beter is om de kern aan te pakken, zodat het oplossingsmiddel veel minder nodig gaat zijn. Knuffel Lieve.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden