Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Rapilos, hele fijne vakantie! Ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik vind het leuk dat je je droog aanmeldt, maar de rest vind ik niet leuk voor je, Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik meld mij droog af. Fijne nacht mensen en dat jullie goed mogen dromen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Fijne vakantie Rapi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Agnieta,wat een mooi,eerlijk antwoord. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ik ook droog, Slaap lekker, morgen word ik wakker en dan denk ik: er is iets fijns, maar wat ook alweer.... O ja, ik drink niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Ietje, die man houdt niet meer van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 @ Spirit wat moeilijk voor je! @ En Letje, hoop dat je nog even rustig met elkaar hebt kunnen praten. Ik meld me ook droog af! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 (bewerkt) Vlokje hoi, Ouote, Je schreef; Ietje, die man houdt niet meer van jou. Unquote, Laat ik eerst zeggen dat ik het er niet mee eens ben, dat vrouwen over hun man klagen. Dat geldt andersom natuurlijk ook. Om de doodeenvoudige reden, dat het verhaal van de partner niet naar voren komt. Om tot een oordeel te komen, hoor ik ook graag het verhaal van de andere kant. Als ik Ietje lees, dan lees ik veel gedoe, toestanden zeg maar. Nergens uit het verhaal blijkt dat de man niet van Ietje houdt. Rommel laten slingeren en een hoop gemopper betekent niet, dat er geen sprake van ,houden van, is. Als er problemen zijn,verdient het aanbeveling daar zorvuldig naar te kijken. Ik vind het dus kort door de bocht om zo maar te stellen 'de man houdt niet meer van je.' Het kan natuurlijk dat je haar hartsvriendin bent en dat ik bepaalde zaken mis die jou duidelijk zijn. Aap, foutje. 22 augustus 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlokje Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Ik was inderdaad te snel met mijn conclusie. Ik kan niet in de relatie kijken. Ik vond het gewoon best gemeen hoe Ietje behandeld wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Vlokje, ik vind je lief! Gewoon een reactie recht uit je hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2016 Spirit, heart ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden