fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik ga mijn geitenkont weer een een andere richting opdraaien. Lars, ik heb je niet gevolgd dus weet niet waar je staat maar je intrede raakte en soms wil ik graag doen wat anderen voor me deden. Gewoon laten weten dat je bijzonder bent dus.........YOU GO GIRL! Gewoon omhoog blijven gaan en niet naar achter kijken. Zeker niet als je hoogtevrees hebt.Is geen lolletje, been there, done that.Aan al de rest een dikke smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Hey Fleur de geit, je dartelt hier lekker rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dartelen? Met die dikke kont van me Je bent nog niet zo lang geleden lees ik in je onderschrift.Maar toch ook weer bijna een maand! Goe bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 ik vergat een woord. Niet zo lang geleden gestopt dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ja, gaat fijn hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 (bewerkt) Zo hoort het!Voor je het weet ben je een jaar verder. Is je huis super proper en hou je nog steeds niet van poetsen Dat was bij mij in ieder geval zo 18 augustus 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Maar zo gezegd, zo gedaan...mijn kont stond al op half zeven Gewoon blijven gaan met die banaan! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 I know Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 (bewerkt) Vanochtend een paar uur liggen bakken en dat voor iemand die nooit van warmte hield en met geen mogelijkheid in een sauna was te vinden. Die knop is helemaal om. Zaliggggg! 18 augustus 2016 bewerkt door Yasmin Skyer en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Heerlijk ja, de sauna. Voor mij ook weer eens tijd. jowan van harte gefeliciteerd! Ik moest naar de tandarts en ben achteraf niet zo blij met het resultaat. Of het is gewoon wennen# ziet gat zitten. Niet goed dichtgetimmerd Straks naar AbFab. Lachen in het donker gelukkig Fijne dag nog verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 (bewerkt) Hoi, jowan gefeliciteerd. Many happy returns of the day. 18 augustus 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Hallo allemaal, Succes! En jij van harte gefeliciteerd jowan Dagpact: Jowan Lars Claartje Marq Skyer Vol Nadia Sonnetje Rapilos Voyager Basta Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Hey Sita, jouw dag begint nu? Fijne dag! Ik ga er mee stoppen..hard gewerkt, veel gedaan. Ineens voel ik de moeheid. Maar eens op m'n gemakkie opruimen, verse thee zetten. Ben ik klaar als de bups over een uurtje thuis komt. Fijne avond allemaal. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Het is mij nog nooit gelukt om iets smakelijks te maken van een aubergine en ook met hulp van het maaltijdpakket is het vanavond weer niet gelukt. Brrrr. Wat wel gelukt is, is het dagpact. Daar doen we het dan maar mee. :-) smart, Yasmin, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Gaat 'ie een beetje, Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Net weer terug in de tent..uit eten geweest bij een heerlijke pizzaria, met spa rood! Miste de wijn wel, maar ging goed dus dankzij de voornemens ! Fijne avond, welterusten vast Claartje, Yasmin, basta en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik meld mij voor vandaag droog af! Fijne avond mensen. Sita2, basta, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Gefeliciteerd Jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Oh wat een moeilijke dag. Een kennis overleden door geweld . En kleiner, een vervelend gevoel bij mensen rondom ons huis. Manlief is wel direct naar huis gekomen, waardoor ik me wat rustiger voel. Wél vanochtend hardgelopen en nu naast hier schrijven straks kleine leuke klusjes in de tuin doen. De truc nu is die trek te laten voor wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Jee wat heftig Dolphin, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dank je wel Lars en Smaragd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Sterkte Sita..laat die trek voor wat het is..nuchter is het al moeilijk genoeg lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Droge afmelding rapilos, Claartje, Sita2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 SvDolphin heel veel sterkte!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 En weer een dag moeiteloos droog door gekomen basta, Sita2, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden