jowan Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Gefe.iciteerd jowan ( vandaag je verjaardag toch?) Een mooie, zonnige dag gewenst aan allen zonder die onzin dat alcohol heet :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dagpact: jowan Lars Claartje Gefeliciteerd jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen, Gefeliciteerd voor de jarige. En ieder een mooie droge dag. Ga maar weer eve de sportschool zo in. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen mensen. Goh, wat werd ik raar wakker vanmorgen. Het was nog pikkedonker.... zo gek, lig ik nog even te denken van 'jeetje wat gaat het opeens hard, voor ik het doorheb is het weer winter'..... , heb me nog even omgedraaid en ben weer ingedommeld. Vervolgens word ik om tien voor negen wakker, zie dat het licht en laat is.... sta op, en kijk naar buiten. Zie ik het zonlicht op een vreemde manier in de tuin.. en snap er weer helemaal niets van. Hond bleef nog lui liggen, ook al zo gek voor dat late tijdstip. Afijn, de douche, aaankleden en naar beneden. Ik zet theewater op en kijk op de keukenklok: tien voor half acht, huh? Stroomstoring misschien? Nee hoor, klok op magnetron gaf ook juiste tijd aan. Naar boven omdat ik aan mijn eigen verstandelijke vermogens begon te twijfelen... Maar daar staat de wekker dus wel degelijk tegen half tien.... Ik moet dus in mijn slaap hebben zitten hannesen met dat ding? Kan toch niet spontaan sneller gaan lopen lijkt me? Zal wel altijd een raadsel blijven. Wel prettig dat ik nu toch lekker op tijd beneden ben... En inmiddels is de thee getrokken en de koffie doorgelopen lui. Kom maar op met die 18 augustus Skyer en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 jowan jarig, dus even de slingers ophangen. jowan, van harte, maak er een mooie dag van man. En een mooi nieuw levensjaar gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dagpact:jowanLarsClaartje MarQ .......maak er wat van vandaag............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. Slapen heeft mij goed gedaan. jowan van te met je verjaardag. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik las dat je een pittige dag had gisteren Sowhat. Vandaag lekker rustig aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Dagpact: jowan Lars Claartje MarQ Skyer Gefeliciteerd jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen allemaal. jOwan, fijn dat je weer terug bent. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jou nu zo'n (heel klein) beetje kennende ga je er een prachtige, zo niet dan toch nuttige dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Yvonne,vandaag een rustige dag,ga wel een nieuw recept uitproberen,maar daar heb ik zin in. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen Skyer en Kohtje. Grappig Kohtje wat je gisteren schreef, ik heb Ot en Sien altijd zoooo leuk gevonden. En ja, ik hou van gewoon gezellig. En ik geniet vaak het meest van de hele kleine mooie dingen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Agnieta,succes bij de dokter. Wees eerlijk zodat hij je kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Leuk Sowhat, lekker in de weer met nieuwe recepten is zo heerlijk rustgevend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen! Jeetje, wat zijn luidruchtige en duidelijk dronken mensen om 01:30uur op een stille camping irritant! Trouwens ook net zo medelijwekkend. Jowan, gefeliciteerd! Ook de mensen die gister de verleiding hebben weerstaan! Fijne dag Dagpact: jowan Lars Claartje MarQ Skyer Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Goedemorgen, Dagpact: jowan Lars Claartje MarQ Skyer Vol Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 jowan, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Zo, de appeltaart gaat in de oven, even de stofzuiger en dweil erdoor en dan kan het beginnen. De meesten komen na werktijd, dat geeft me als pensionado de tijd om nog op mij n gemak wat in huis te doen. Als ik er 33 bij tel, kan ik het weer omdraaien. Heb een fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Als ik er 33 bij tel, kan ik het weer omdraaien. Heb een fijne dag vandaag! Misschien voor de zekerheid een streepje er onder.. net als bij hotelkamer 6, 9, 66, 99 etc.. als het bordje dan (per ongeluk of door ouderdom) los laat weet je toch nog wat het ook alweer was... Nu misschien nog niet nodig, maar over 33 jaar..???? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 O ja, ook bij 69 en 96.. Dus jowan, over 3 jaar kun je het alweer omdraaien. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Over 2 jaar al Kohtje gefeliciteerd jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik zit echt te broeden op wat Kohtje gisteren schreef over het anders doen. Ik heb veel stappen gezet het afgelopen jaar. Lichamelijk begin ik echt wel weer de oude te worden, geestelijk heb ik ook meer veerkracht. Maar daardoor wil ik ook steeds meer en dat levert weer frustraties op. Wat ga ik doen om zo'n samenloop van nare gevoelens anders aan te pakken? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Over 2 jaar al Kohtje gefeliciteerd jowan! Verhip , je hebt nog meer gelijk dan ik... hahaha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Nadia, zal dat iets te maken kunnen hebben met grenzen (ver)kennen en het niet uit elkaar kunnen houden van moed en overmoed? Ook een beetje met nederigheid, wat wil zeggen dat je je beperkingen kent en respecteert.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden