Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 augustus


MarQ

Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen,

 

Wil me graag bezig houden met de versterkende en motiverende dingen. Daar heb ík in ieder geval op dit moment erg behoefte aan. Vanochtend weer hard gelopen. Ik vind het best stoer van mezelf  :blush: ; erg warm, ook vroeg en heuvel op, heuvel af. Geeft wel een geweldig gevoel achteraf en een boost voor de dag.

 

Iedereen een fijne en droge dag!

 

Dagpact:

MarQ
Claartje
Lars
Nadia
Skyer
Felix
Agnieta
Vol
Rapilos
Basta
Sonnetje

Voyager

Yasmin

Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik loop nog niet zo lang mee hier maar

ik lees vandaag de dagdraad en het valt me op dat er in mijn ogen een hoop gekibbel is.

ik vind het zinvoller voor mij dat er wat meer uit eigen ervaring gepraat/gepost zou worden en daarmee steun aan degenen die dat nodig hebben.

Volgens mij is dat precies wat er gebeurd. Uit eigen ervaring gepraat. Persoonlijk lees ik overigens geen gekibbel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen..

 

Ik heb op het op het moment een zwaar leven, echt heel zwaar,

 

 

Kan dat niet op het kilokiller-draadje?

 

 

Ik heb vannacht wat gedronken dus mijn dagpact van gister is niet geslaagd.

 

 

Dat dagpact geldt 's nachts toch niet?

Men meldt zich hier 's avonds al weer af.

 

Beetje melig misschien, maar mijn leven is momenteel ook zo licht.. echt heel licht.

Misschien doordat ik niet meer drink??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het werkt:

Eerlijkheid

Openheid van geest

Bereidwilligheid

 

HOW: Honesty, Openmindedness, Willingness.. HOW it works!

 

Herstel werkt alleen (langdurig) als je Eerlijk bent, bovenal naar jezelf,

                                                           Open van geest, dus niets (= niets) bij voorbaat afwijzen, dus geen vooroordelen

                                                      en Bereidwillig, om alles te proberen met die eerste twee voor ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan dat niet op het kilokiller-draadje?

 

 

 

Dat dagpact geldt 's nachts toch niet?

Men meldt zich hier 's avonds al weer af.

 

Beetje melig misschien, maar mijn leven is momenteel ook zo licht.. echt heel licht.

Misschien doordat ik niet meer drink??

 

Niet melig, maar cynisch.

Ik ben het niet eens met Agnieta en ook niet dat weer de 3/4 van de dagdraad om haar draait, maar dat is een keuze van de forummers. Soms kan ik me niet helemaal van het gevoel ontdoen dat we met een flamer van doen hebben, maar zolang dat niemand weet en zolang hebben we te maken met iemand die zowel psychisch als lichamelijk ziek is. Er van uitgaande dat verslaving vooral een psychische ziekte is, kan daar best wat respectvoller mee om gegaan worden. Niet reageren of lezen en negeren is ook een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou cynisch dan. Ik denk dat ik er niet tegen kan als van harte gegeven tips en aanmoedigingen jarenlang stelselmatig

worden genegeerd, of dat nou moedwillig is of niet. Dan dooft bij mij het vuur een beetje. Ja, dan word ik cynisch. Niet in de betekenis

van hatelijk maar in de betekenis van verbitterd, teleurgesteld.

Dat 3/4 van de dagdraad om één persoon gaat zie ik niet als keuze van de forummers. We maken elk individueel een stukje forum

en er is niet zoiets als een gezamenlijk  kiesmoment van waar we het over zullen hebben vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy, geen idee of je lief bent. :)

Wel vind ik het mooi te horen dat je een fijne vakantie had.

Je kreeg het ook niet voor niets, het was hard werken.

Zie eens hoe je er nu in staat. Zomaar een terrasje pakken!

Ik vind het mooi te horen dat genieten zonder drank kan.

 

Je bent een topper, dat wel. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou cynisch dan. Ik denk dat ik er niet tegen kan als van harte gegeven tips en aanmoedigingen jarenlang stelselmatig

worden genegeerd, of dat nou moedwillig is of niet. Dan dooft bij mij het vuur een beetje. Ja, dan word ik cynisch. Niet in de betekenis

van hatelijk maar in de betekenis van verbitterd, teleurgesteld.

Dat 3/4 van de dagdraad om één persoon gaat zie ik niet als keuze van de forummers. We maken elk individueel een stukje forum

en er is niet zoiets als een gezamenlijk  kiesmoment van waar we het over zullen hebben vandaag.

 

OKay Helder.

Het is geen gezamenlijk kiesmoment waar we het over gaan hebben, maar het is wel een keuze van een ieder of je wel of niet op iemands posting reageert en de reacties die daarop volgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...