Gast Peetr Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 lekker vroeg wakker, rare dag gehad gisteren,weet niet of i nou positief of negatief wordt. kom ik vandaag of uiterlijk morgen wel achter. ik ga in ieder geval niet drinken (totdat ik weer stop met de refusal waarschijnlijk) gelukkig is het zo:als ik maar 10 minuten per dag denk ik wil niet drinken dan pak ik die refusal en ook al denk ik dan de hele dag ik wil drinken dan gaat dat natuurlijk niet meer... ja ik doe het er maar weer mee voor vandaag. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedemorgen Nog gefeliciteerd Peetr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedemorgen! Dagpact: Peetr Claartje Skyee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedmorgn frummers. Maandag alweer... Buiten schijnt de de zon, het is nog frisjes, binnen staan koffie en thee al klaar... We gaan er een mooie dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nog gefeliciteerd Peetr. En gewoon nemen die pil, maak er maar een gewoonte van..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Mogguuhh Dagpact:PeetrClaartjeSkyee MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Kan iemand mij vertellen waar ik meer info vind over dagpact? Ik weet niet wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Hoi Roodborstje, als je je naam toevoegt aan het dagpact beloof je dat je die dag niet zult drinken. Aan het eind van de dag zet je hier nog even neer of het inderdaad gelukt is om de drank te laten staan. Eigenlijk heel simpel dus. Het werkt voor veel mensen gewoon als een extra steuntje in de rug om niet te drinken. roodborstje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedemorgen iedereen. Ik ga m'n best doen wakker te worden... beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dagpact: Peetr Claartje Skyee MarQ Sonnetje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Extra bakje koffie voor Koh dan maar En ik ga aan de slag. Maak er een mooie dag van mensen... Dag dag.... Kohtje en BamBam reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ohohoh... zie nu dat Toinemans jarig is vandaag, snel nog even de slingers ophangen dan. Dear Toine, van harte man. Hoop dat je een fijne dag hebt. En wens je een banvrij jaar toe, want ik mis je hier best wel. Genieten man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Yvonne, Kohtje vindt dit leuk moet eigenlijk zijn Kohtje vindt dit lief. Dank je voor dat extra bakkie. 'K kom langzaam bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 goeiemorgen frummers. Toinemanski gauw groter groeien doe die bannen maar in de boeien gefeliciteerd man(netje)!!! BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 zojuist weer eens een stuk gewandeld met de koptelefoon op met m'n favoriete playlist aan en als ik de juiste pas/cadans heb dan kan ik maar blijven lopen en voel me er bij thuiskomst echt lekker en kwiek bij ............. leuk detail is en ik weet niet of dat herkenbaar is maar soms is het net met de juiste nummers dat ik m'n eigen decor loop , soort van andere wereld of anders gezegd de omgeving krijg een andere betekenis i.c.m. de muziek waar ik op dat moment naar luister.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Dagpact: Peetr Claartje Skyee MarQ Sonnetje Rapilos Basta Goeiemorgen! Dank je wel voor de koffie, Yvonne. Toin, gefeliciteerd. Wat is die ban? Te vaak 'niet ondersteunend' of schuttingtaal? MarQ, ja dat herken ik, leuk! Ik ga heel hard werken. Ik vind het zo fijn dat ik niet meer drink. Fijne dag allemaal, 15 augustus 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ja ja... warempel een beetje wakker geworden. Toin ne man, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Daar hoort voor jou natuurlijk een muziekje bij, maar dat hoeft hier niet gedeeld te worden. Velen die jou kennen zijn zó ook al wel blij voor je, zónder muziek, zónder problemen.. Zoek zelf maar een leuk plaatje uit en geniet daar, helemaal alleen voor jou,maar van. Groetjes aan je hondje. En aan Utrecht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Goedemorgen! Kindrren naar knutselen, nu koffie en lezen..vanmiddag klimmen/wandelen! Vergeet jullie niet hoor Dagpact: Peetr Claartje Skyee MarQ Sonnetje Rapilos Basta Agnieta Vol Toine, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dagpact:PeetrClaartjeSkyeeMarQSonnetjeRapilosBastaAgnietaVol Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Zou iemand mij willen uitleggen wat de ban van Toine inhoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dank je wel voor je reactie. Ik zal de spelregels nog eens goed doorlezen, misschien word ik daar wijzer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Je maakt het ons niet makkelijk, Ag, nu moeten we goegelen op een rijk echtpaar in Friesland waarvan de vrouw een psych is. Ik doe mijn best, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Agnieta, de spa rood oid kan ook rijkelijk vloeien! Lekker gaan, vriendelijkheid doet goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ja, Agnieta, doe je afkomst eer aan: Friesland Waterland.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2016 Toine gefeliciteerd. Maak er wat van deze dag. Gelukkig laat de zon zich zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden