Spring naar bijdragen

Woensdag 10 augustus


Claartje

Aanbevolen berichten

ter info :

 

a.s. zaterdag is er een jaarlijks 

muziek gebeuren dat op internet

wordt gestreamd en was altijd de gewoonte

om er een pilsje bij te nemen en aan gezien ik

komende maandag de 4 maanden in de pocket

heb wil ik er juist met de dagpact en hier wat meer 

lezen en posten niet in m'n eigen valkuil belanden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allermaal,

 

Yvonne , weer bedankt voor de koffie :)

 

MarQ

Fijn, dat je ons gezelschap komt houden.

Die 4 maanden ga jij halen hoor  :D ,

 

Hoe is het met erik ?

Nog druk op het werk ?

Lees je daar niet zo veel meer over.

 

En hier;

Een vrije dag vandaag.

Bezoek aan mijn moeder vanmiddag, wat toch altijd weer een hele reis(je) is.

Wat boodschapjes doen strak

En.. op het gemak een bakkie koffie natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ter info :

 

a.s. zaterdag is er een jaarlijks 

muziek gebeuren dat op internet

wordt gestreamd en was altijd de gewoonte

om er een pilsje bij te nemen en aan gezien ik

komende maandag de 4 maanden in de pocket

heb wil ik er juist met de dagpact en hier wat meer 

lezen en posten niet in m'n eigen valkuil belanden !

 

 

MarQ,

Je eigen valkuilen kennen is één ding, maar menigeen stapt zelfs nog in z'n eigen bekende valkuilen.

Je eigen valkuil kennen en hem hier zo open en bloot leggen is een stapje verder, dan ga je je best doen er niet in te belanden.

Als je nu nog in die valkuil stapt....

Hoop dat je die valkuil niet als onderdeel gaat zien van het genieten van het jaarlijks muziekgebeuren.

Fijne zaterdag alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leven zo'n vakantie!

Net wakker, uitje op het programma en vanavond wordt tuin bij tuinhuis afgemaakt met gras !

Eerst richting steenkolenmijn, hopelijk leuk voor de kinderen ook. Hoewel we voor hen net zo leuk thuis kunnen blijven.

Dagpact

Claartje

MarQ

Yasmin

Rapilos

Skyer

Nadia

Basta

Vol

Edit, die aardbeientaart geldt niet voor mij maar werd mee-gequote nog.

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rapi

Nee ik schrijf sws veel minder hier maar lees wel mee. Schrijf op andere fora ook over HSP, persoonlijke ontwikkeling en volg dingen die er te doen zijn met workshops yoga, dans en meer van dat soort dingen in alternatieve hoek. Ik ben niet meer dagelijks met alcohol bezig. Zo meteen een intake hypnotherapie en daarvoor heb ik een tekst geschreven met als kern; in anderhalf jaar na stoppen met drinken tot hier gekomen met niet drinken en het oppakken van dingen en het omgaan met dingen die ik door drank heb laten liggen en niet ontwikkeld had, Ik ben iemand van zelluf doen en vooral geen hulp vragen. Ook nog nooit therapie gehad voor stoppen met drinken blowen en roken, geen AA meeting of wat voor andere lotgenoten meeting zelfs anders als dit forum en de mensen die ik hier inmiddels ken. Ik voel een soort blokkade letterlijk in mijn buik tussen navel en hart. Een kluwe aan emoties van lang en langer geleden. Ga daar zo heen.

 

En mijn werk; diploma gehaald en steeds wat meer verantwoordelijkheid zoals vorige week voor het eerst nachtdienst wat in principe een verpleegkundige altijd deed en geen verzorgende en gisteren samen met een leerling verpleegkunde samen de dagdienst verantwoordelijkheid genomen. Ook hier is dat het werk van een verpleegkundigde en dit deden we voor het eerst en met succes. Kortom op werk en met persoonlijke ontwikkeling gaat het prima.....zolang ik maar niet teveel denk aan da ik geen relatie heb. Als ik mijn gevoel van gemis en mijn verlangen los laat dan word ik somber en wil weer obsessief gaan streven. En de periode van dating sites en het heel actief zoeken had ik net losgelaten omdat het toch niks word en ik er alleen ongelukkig van wordt. Dat is het eigenlijk werk prive alles gaat voorspoedig maar ik mis iemand......en ik weet wel dat ik dat gemis in mijzelf moet opvullen via zelfliefde maar toch.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hard he dat geluid tegenwoordig bij die films vol actie. Is mij ook vaak te hard.

 

Gisteren ben ik naar een meer alternatieve film geweest. Chronic vind ik een mooie film over een mannelijke verpleger in de palliatieve zorg die zijn werk heel intensief en heel intiem doet. Kwetsbare scenes van wassen en verschonen. Voor iemand met mijn werk vertrouwde beelden maar was benieuwd wat men er van vond in het publiek. Ook een film over een man die de leegheid van zijn eigen leven probeert te compenseren met het heftige van zijn werk. Hij neemt zelfs letterlijk levensverhalen van patiënten over in zijn eigen leven om zo een rijk prive leven te doen over komen. http://www.volkskrant.nl/film/chronic-gaat-gebreken-van-leven-te-lijf-met-suggestieve-shots~a4351225/

 

Erg mooie film (behalve het niet passende einde) maar dat kwam ook door het gezelschap van een vriendin die ik lang niet gezien had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je beschrijft al heel mooi de basis voor een plan volgens mij

Je hebt keuze uit 2 dingen;

1. Mezelf dooddrinken

2. Mezelf niet dooddrinken

Vanuit die keus moet je verder denken, wat je nodig hebt om het plan te doen slagen.

Therapie, medicatie, opname .. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...