Claartje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Lees jezelf maar eens terug als je het zwaar hebt. Hoe je je nu voelt !! Op naar de volgende droge maand. Dat gaat je lukken ! Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 20 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Lees jezelf maar eens terug als je het zwaar hebt. Hoe je je nu voelt !! Op naar de volgende droge maand. Dat gaat je lukken ! Zal vast wel lukken! Vannacht wel een angstaanval gehad, nu gaat het gelukkig wat beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Hi Skyer, Wat top dat je t probeert. Ik heb zelf in Groningen gestudeerd en daar erg veel gedronken. Nu pas sinds 16 augustus gestopt. Ben benieuwd hoe ik t ga volhouden. Nou succes ermee! Ik zie je hier nog wel s :-) Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 Hi Skyer, Wat top dat je t probeert. Ik heb zelf in Groningen gestudeerd en daar erg veel gedronken. Nu pas sinds 16 augustus gestopt. Ben benieuwd hoe ik t ga volhouden. Nou succes ermee! Ik zie je hier nog wel s :-) Wat heb he gestudeerd ? Wens je heel veel succes om te stoppen, lukt helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 21 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2016 haha, ja he voor mij is t ook alweer 9 jaar geleden dat ik daar afstudeerde. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 25 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Al weer een heel tijd alcoholvrij en gaat momenteel naar behoren . Met dit warme weer maar aan ijskoude spa rood of cola zero. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2016 Voel je je ook beter zo zonder de drank ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 27 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Voel je je ook beter zo zonder de drank ? Â Wel meer energie . Dus dat is al een positief punt! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2016 Heel positief punt, veel energie is lekker. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Heel positief punt, veel energie is lekker. Â Inderdaad, elke dag al voor 7:00 wakker en voldoende energie voor de hele dag . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 En wat heb je met die energie gedaan vandaag ? Lekker er op uit gegaan ? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 En wat heb je met die energie gedaan vandaag ? Lekker er op uit gegaan ? Â Mijn studeerkamer opgeruimd, dozen vol oud papier wat weggebracht kan worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goed zo. Lekker opruimen. Geeft ook weer wat ruimte in het hoofd. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 Goed zo. Lekker opruimen. Geeft ook weer wat ruimte in het hoofd. Â Ja, ik werd al helemaal gestrest van al die rommel . Maar nu ben ik weer klaar voor het nieuwe studie/werk jaar. Straks maar vieren met een spa rood . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Inderdaad, elke dag al voor 7:00 wakker en voldoende energie voor de hele dag . Vóór 7 uur???*, ik vind voor 9 al een prestatie! 29 augustus 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 28 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2016 (bewerkt) Vóór 7 uur??? *, ik vind voor 9 al een prestatie!  Normaal gesproken was ik ook rond 9:00 wakker, maar sinds ik echt helemaal geen alcohol meer drink en wat actiever ben met wandelen, heb ik energie voor 10 . 29 augustus 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 29 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) Zo vandaag begint mijn laatste (vakantie) week. Alles is al weer geregeld voor de studie en ga het deze week rustig aan doen. Heb al veel uitjes (virtueel) gepland . Met mijn paniekaanvallen gaat het redelijk goed! Â Van vissen tot het beginnen met schilderen . 29 augustus 2016 bewerkt door Skyer Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joyce Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) . 29 augustus 2016 bewerkt door Joyce Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Je gaat goed Skyer! Top Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 29 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Je gaat goed Skyer! Top  Ja gaat met de dag beter ! Vanavond 'vieren' met gebak. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Vandaag alweer 6 week alcoholvrij! Gaat momenteel erg goed met mij en zware angstaanvallen heb ik niet meer gehad (klopt af). Hopelijk houd ik dit zo vast de komende tijd. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Oeeee yeahhhhh gefeliciteerd man. Trots op jezelf ? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Wat fijn joh! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 30 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 Oeeee yeahhhhh gefeliciteerd man. Trots op jezelf ? Trots ben ik niet zo snel, maar het is al een mooie mijlpaal ! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2016 een veld leeuwenbekken Skyer omdat je al 6 weken niet op je bek ging een mooie basis heb je nu Skyer, Quinn, Claartje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden