lady jane Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 mooi oogst Elma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Ik kan het ook allemaal niet volgen. Kan er geen logisch geheel van maken. Maar dat zegt dus meer over mij. Zoveel heb ik wel al geleerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Nou, ik kan mezelf vaak niet goed volgen... dat zal dan wel wat over jullie zeggen (? ??) JaNina, Sowhat en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Nu moet je het niet al te ingewikkeld gaan maken Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Spud,Bol is thuis en volgens mij gaat het redelijk tot goed met haar. Er is haar aangeraden vanuit de therapeut hier even niet meer op het forum te schrijven en?of te lezen omdat ze zich daar te druk over maakt en ze zich nu alleen met haar herstel moet bezig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Kei bedankt Sowhat. Heel helder en duidelijk en ergens super logisch! Â En over wie zegt dit nou dan wat? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Ha ha, die Koh  Ja en wat doe je dan op 1 van de eerste vakantiedagen samen? Cappucinootje drinken in de stad, bijkletsen en spontaan winkelen. Even alleen in deze winkel, toch ook nog even daar passen, oh dit is voor jou niet zo leuk he? Manlief: ik ga even lekker buiten op een bankje zitten, is wel goed. Tas vol geshopt   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Klinkt als een leuke dag Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Soms best een beetje zuur om nu iedereen over beginnende vakantie te horen en zelf al weer twee weken terug te zijn. Aan de andere kant hebben wij een fijne vakantie gehad en was het nog lekker rustig overal.. En we prijzen ons gelukkig dat we in elk geval nog weg konden. Ik wens iedereen die nu vakantie krijgt een fijne en uiteraard alcoholvrije vakantie. (De minderaars wens ik een fijne alcoholarme vakantie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Ik moet nog even wachten op vakantie,dat wordt september. Alle schoolvakanties afgelopen dus overal heerlijk rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Eh, waar gaat het allemaal over, Thea? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Hoi allemaal, ja ik leef nog wel vraag alleen niet hoe, binnen 14 dagen zeg ik mijn baan op. En daarna zie ik wel weer. Hou jullie op de hoogte Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Hoi AlbertRemmo, Long time no see.... Je klinkt niet erg vrolijk.. gelukkig nog wel in leven dus. Ik wens je sterkte en kalmte. Je baan opzeggen moet je niet zomaar doen omdat het even beter uitkomt.. Maar dat zul je ook wel niet. Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Gaattie een spelletje doen en meteen weer klagen, hahaha, die Lars, de groene straten zijn het duurst. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Hé ja, laat ik me dan maar eens lekker vroeg afmelden! Als ik me steeds vroeger afmeld, meld ik me op een gegeven moment al af vóór ik me aanmeld! Ha! Dat zal verwarring opleveren! Claartje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Was Lars me toch nog voor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Hier ook weer een vroege afmelding Droog, uiteraard ,  Albert, Welkom back, Klinkt niet zo goed wat je schrijft joh Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 29 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 (bewerkt) Ik meld me weer droog af. T gaat goed hier 29 juli 2016 bewerkt door Claartje basta en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Oei AR,Wat een grote stap om je baan op te zeggen. Ik hoop dat je alles goed doordacht hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Gekopieerd van klaagdraad. Het moet daar niet mijn draadje worden. Welkom terug Lars:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Quoten ging niet helemaal goed. Ik maak er een potje van. Ben wel weer geslaagd voor het dagpact. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Hele mooie film gezien via you-tube; The Way slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2016 O ja, afmelden. Bij deze, en droog. Goedenacht allemaal. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden