jowan Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Rosa Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik ga zo naar een NA bijeenkomst. Mooie start van de zondag. Lekker in m'n nieuwe otootje, muziekje bij, cruisecontrol aan, relaxen. En schrijfspul mee om ingevingen vast te kunnen leggen wanneer ze zich voordoen. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Ook van mij een hele goede morgen Dagpact; jowan Lars Rosa Claartje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goedemorgen, Dagpact; jowan Lars Rosa Claartje Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goedemorgen frummers. Heerlijk die zondagse stilte buiten... Zelfs de vogels zijn stiller dan normaal, hihi. Binnen staan koffie en thee voor je klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 goeiemorgen frummers, ondanks alle stranddutjes weer lekker uitgeslapen Wat zal vandaag weer brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Morgu Jane, Vandaag zal mij een hoop klusje brengen want even een helpend handje uitsteken... Ik wens jou een fijne stranddag weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik heb nu 2 weken vakantie. De vakantiestemming wil nog niet echt komen. Ik weet wel iets wat misschien zou kunnen helpen maar dat laat ik maar uit mijn hoofd Ben de laatste tijd erg verstandig. Werd ook wel eens tijd. Heb al jaren genoeg verspild. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goeiemorgen, Deuren open, frisse lucht de ruimte in, nog geen warme zon. Heerlijk...rust...zondag...... Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 wi8e weet Yvonne ik hoop dat de bewolking nog wegtrekt en intussen werk ik de afwas weg die heb ik wat aan laten groeien afgelopen week. Hioe dan ook het wordt een goed dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Hier begint de bewolking op te trekken Jane, Volgens mij kan je met een gerust hart naar het strand hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 thnx Raps broodjes smeren en gauw naar de trein dan. fijne dag allen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Fijne vakantie Rosa! Als de week begint en je hoeft niet naar je werk, zal het wel goed komen met de vakantiestemming denk ik. Heb je nog plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Dank je☺ Ja, ik ga een paar dagen met de kinderen weg. De rest lekker thuis. Met een beetje mooi weer is dat ook wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goedemiddag! Hier ook al een weekje vrij, kleindochter is dan bij mij. Veel wezen fietsen, kinderboerderij, babybadje en dat soort zaken, echt genieten. Vandaag komt de hele familie bbq-en, ook leuk. En over een weekje gaan we weg, naar Spanje. Heerlijk relaxen zo en even bijkomen van weer een enerverend jaar. Ik merk toch dat ik weer teveel van mezelf heb gevraagd, zat tegen overwerkt aan en dat is niet de bedoeling. Ik ga maar eens richting de keuken, want het komt straks niet vanzelf op tafel. Fijne zondag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Goeiemiddag allemaal! Heb ik iets gemist? Waar is Momentum gebleven? Altijd zo trouw elke ochtend.. Lars: gefeliciteerd met je maand droog; goh man... het gaat beter met jou he, ondanks dat je je niet altijd optimaal voelt; je schrijft hartstikke helder! Hier drukke dagen gehad, maar wel okee. Nu eerst genieten van een kalme zondag met zon! Fijne dag mensen Jannigje mis ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Op vakantie? Ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik meld me droog en fris af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik meld me ook weer droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 Mooie meeting gehad vanmorgen, beetje zon opgedaan om het Italiaans een beetje bij te houden, iemand de Tour zien winnen die geen wielrenner is, saai dus, gekookt en gegeten en mijn otootje gewassen. Droog te kooi, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2016 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden