Claartje Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Goedemorgen Dagpact Claartje Ik ga zo naar Nijmegen, hoop dat de warmte meevalt Prettige dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Buon giorno, buona gente! Dagpact: Claartje Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Ik ben er weer en ik ben nuchter en het leven is goed. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Onrust/ gejaagdheid is niet goed voor mij. Ik zoek de nodige rust in meditatie en de dingen met aandacht doen. Rust komt gek genoeg niet vanzelf, daar moet ik actief iets voor doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Dagpact; Claartje Lars jowan Agnieta Rapilos Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Een hele goede morgen allemaal, Wat een heerlijk weertje weer. Lars, Ik weet niet of het verslavingsgedrag is; dat manisch-depressieve Ik heb vroeger wel veel met manisch-depressieve mensen gewerkt, maar dat is inderdaad een lange(re) periode manisch-en een lang(re) periode depressief De wisselende stemmingen die jij in 1 dag kan hebben, zou toch misschien goed bij verslaving kunnen horen. Is meer een soort onrust dan. En tja, medicatie ervoor?? Ligt er misschien aan, hoeveel last je er zelf van hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Snap het Lars, Kan je er moeilijk in raden, Ben helaas geen arts. Sterkte met je beslissing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Lars, Is drank ook niet een medicatie? En daar ben je niet bang voor? Ik zou zeggen probeer het... Alles beter dan weer terugvallen in de drank. Btw. Alles oké hier. Minder aanwezig door trol ervaring. Maar ga doorrrrr op mijn verkozen pad. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 goeiemorgen frummers. Hoe was je voor je zo dronk Lars, weet je dat nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 ha blondie♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Ha Blondie! Fijn te horen dat je doorrrrrr gaat Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Ha Lady Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 En theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Tuurlijk ga ik doorrrrrrr. .. Zit in mijn genen. Niet altijd handig (qua grenzen) maar qua stoppen met die bagger wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Lars, ik open net dit: https://www.mindfulness-rotterdam.nl/you-are-not-depressed/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Gisteren was warm, maar ik klaag niet, hihi. Vandaag nog een tandje er bij dus.... Rustig aan dus dan maar. Lars, er zijn een heleboel vormen van manisch depressief. Kees, mijn partner is ook md'er. En dat snelle wisselen van gemoedstoestand kan ook, dat noemt men : rapid cycling.... Kan me indenken dat je huiverig bent voor medicatie, maar hoewel ik nooit sta te trappelen bij het woord medicatie zou ik je toch wel degelijk aanraden met medicatie te beginnen als inderdaad blijkt dat jij manisch depressief bent. 20 juli 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Goedemorgen, Dagpact; Claartje Lars jowan Agnieta Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Lars, de strekking van het verhaal is dat depressies gaan en komen en dat jij niet depressief bent maar depressie(s) HEBT. Men zegt heel snel; jij bent ...... maar jij bent zoveel méér en wat je hebt maakt niet je hele leven uit. Door zo te denken, kun je het iets minder groot maken, en je tegelijkertijd realiseren wat er nog meer is dat jij hebt en bent. Dat maakt het niet makkelijker misschien, maar voor mij was het ooit de weg uit mijn depressie van ruim 3 jaar. (en ik maar denken dat ik die gedachte uit het filmpje Zelf bedacht had☺) ik ga te fietsen met Kees en daarna meteen door richting strand Heb een goede dag! en ben er blij mee☺ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Weer ontzettend lang geslapen, eerst van 21.00 tot 2.00, uurtje wakker (vervelende mug) en nu net weer wakker. Die spanningen zijn me blijkbaar niet in de koude kleren gaan zitten. Maar ik vraag me ook af of die opbouw van vitamine d niet wat sneller kan. Een jaar geleden sliep ik z'n 5 uur per nacht, kon ik mijn hoofd niet stilzetten. Echt doorgedraaid. Daar heb ik drank ook voor gebruikt, om een schijn rust te creëren. Zo leer je jezelf toch steeds beter kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 De eerste keer dat ik echt te ver ging, was op de dag dat mijn vader overleed. Er kwamen wat mensen op bezoek, iedereen was totaal geschokt. Ik heb mijn toenmalige vriend gevraagd om twee liter wijn te halen. Zij hebben allemaal 1 of 2 glazen gedronken. De rest heb ik toen weggewerkt. Jaja, memories, memories :-| Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Juli 2010, toen was het ook bloedheet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Maarrr...dat was toen en dit is nu. Tijd om weer wat anders te doen voor tante Nadia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Goede morgen allemaal. Bericht 6921. Als ik nog even in dit tempo volhoud ben ik over zo'n drieduizend dagen een oudgediende.. grofweg over een jaar of acht. Ik blijf dus nog even.. lijkt me leuk om oudgediende te zijn. Kan ik misschien eindelijk ook eens wat zinnigs zeggen. Fijne dag, hou het droog en koel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 Het is ook niet goed voor mij jowan. Ik heb er allerlei lichamelijke klachten van (hyperventilatie, migraine- aanvallen, angst en soms slaat de paniek toe bijv.) Kon ik wel wat voor krijgen van de HA en verslavingszorg, maar dat heb ik geweigerd, Klinkt alsof jij dezelfde overgangsproblemen als mijn vrouw hebt, is het dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 20 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2016 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact;Claartje LarsjowanAgnietaRapilosNadia Asterix (vindt deze hitte maar nix) Yep, Ag, zelfde hier, zomaar angst en panisch, hartkloppingen, algehele zwakte en dat nu al een jaar of 6. De huisartsen willen daar niet aan, onze gooit het op een psychische stoornis, klaar. 20 juli 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden