huttula Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Voor Claartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Dank je wel. rapilos, kruidenthee67, Monster en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 En ik zag net je rijtje reacties op een aantal draadjes. Nu zit ik met een grote smile op mijn toet, zo leuk vind ik dat. Ga goed Claartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Je leert snel! Met een aanstekelijk enthousiasme! Topper! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 Ohh ehmm ik leer niet zo snel hoor maar ik pas gewoon de aangereikte handvaten toe. Ik ga het wiel niet opnieuw uitvinden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2016 en wat een vrolijk plaatje heb je gevonden echt een Claartje jij☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 26 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Dag 20 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Het wordt saai hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Niet onbelangrijk om dit te melden Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Goeiemorgen blije gup Ik word vrolijk van je plaatje, dank je! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 26 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2016 Hoi claartje, even paar dagen jou niet gevolgd. Mooi ontwikkeling en goed dat je nog steeds volhoudt. De emotie en het onderliggende maar toestaan op sommige momenten! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Dag 21 Slecht geslapen .vandaag moet ik wat dingen doen waar ik erg tegen op zie en die ik niet kan vermijden. Ik zie beren op de weg en geen leuke schattige pandabeertjes maar grote enge grizzlyberen die klaarstaan om me te grijpen. Brrrr ben op mijn hoede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Ik ga eens denken waarmee ik me kan belonen.Weet zeker dat ik pas geleden van tevoren drank zou hebben gekocht om me daarna gelijk te bezatten.. nu wil ik dat niet maar de onrust giert door mijn lijf Dus... ga ik nu opstaan en flink in het huishouden aan de slag . Onrust omzetten in positieve acties en het vanmiddag allemaal maar doorstaan. Vanavond kom ik even melden hoe het gaat. Dat is voor mij toch echt een stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietje Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Succes Claartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Dank je pietje.. jij ook..nu ben ik echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Mijn beren blijken achteraf vaak mee te vallen. Ik hoop ook voor jou straks. Ook invullen wat andere mensen van mij verwachten blijkt achteraf vaak helemaal niet zo te zijn. Succes Claartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Adem in....adem uit.... Keep Cool en veel succes! Enne voor later....goed om eens te bekijken hoe dat nou werkt..met die beren en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Whaha lady jane huttula en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Claartje, wat heb je (mooie) grote ogen. Dat je ze maar mag gebruiken om objectief, groot, ruim(denkend) en daardoor geruststellend de wereld te bezien.. Het tegenovergestelde van de rode, kleine, bloeddoorlopen oogjes van de gebruikende alcoholist die alles vanuit de benepen positie van de kleine, zielige, kwetsbare, niet begrijpende, zichzelf tot (slachtofferig) middelpunt van alles makende sneu-aard bezien. Want sneu is het wanneer je de wereld, het leven niet beleeft maar ondergaat... Claartje en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Volgens mij vind je hulp vragen sowieso moeilijk? Een voor mij herkenbare trek..zelluf doen...onafhankelijk zijn...groot zijn? Je hoeft het niet alleen...niks nie...hulp vragen is juist kracht tonen. Top dat je dat gedaan hebt joh! Het gaat zeker goed komen vanmiddag... Het is al goed met jou, kanjer! Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Goed! Het is goed gegaan. Heb een langslepende kwestie met schade en verzekeringen dat afgehandeld moest worden. Ik was erg bang om opgelicht te gaan worden. Zoon heeft me veel uit handen genomen en het woord gevoerd.zakelijk en zonder de emotie. Ik ben blij nu. Het gaat allemaal goed komen Ben nu wel volledig gesloopt. Ga zo in bed wat tv kijken Maar droog gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 27 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2016 Weer zo'n mooie tekst kohtje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden