jowan Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goeiemorgen. Hou het droog, dan ga ik een poos weg. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Beetje bewolkt buiten, binnen zonnig Koffie en thee staan klaar.... Ga je op vakantie jowan? 5 juli 2016 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dinsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen jowan, Yvonne en Momentum. Eerst maar eens een koffie en onder de douche.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Soort van, Yvonne. In de voetsporen van Fransiscus naar Assisi, kleine pelgrimage. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Klinkt goed jowan. Dan wens ik je een goede reis. En ik zie dat Lotus vandaag jarig is. Van harte Lotus, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen allemaal. Fijne reis jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Jowan fijne vakantie! Goedemorgen Sowhat! Ik ga snel weg, nu is het nog droog. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen Sowhat, fijn dat je weer beter in je vel steekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Nancy ook een goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Ik lees dat Ietje naar midden of zuid Frankrijk gaat met vakantie... Dat is een behoorlijk eind rijden en dat lijkt me een hele opgave met drie kleine, niet al te makkelijke kinders meis. Maak je het jezelf niet heel moeilijk op zo'n manier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen Momentum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Vergeet ik helemaal koffie te nemen. Ja gelukkig zit ik weer een stuk beter in mijn vel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 En ik was in eerste instantie vergeten de koffie neer te zetten ... Ik moet er vandoor lui, drukke ochtend voor de boeg. Maak er een mooie dag van.... Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen. Ziek als een hond. Zit ik niet op te wachten. Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Beterschap Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen allen, Lekker die bak koffie! Veel plezier, en inzichten, op je reis gewenst jowan. Agnieta: ik hoop dat je het vandaag droog houdt. Het verhaal over die ene Irish schrok ik wel van: eerlijk verteld maar kan je echt na eentje stoppen? En wat bracht het je? Ik herinner me ook de laatste keer dat ik terugviel dat ik zonder na te denken een biertje bestelde. En drie flessen wijn later.....bah. Maar vandaag gaan we eerst nu lekker ontbijten en daarna An Die Arbeit! Houd het droog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Dagpact; Momentum Lars Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemorgen allemaal, op deze donkere dag Weinig zon vandaag helaas. Straks 3 uurtjes werken. Vrij relaxed dagje dus. Agnieta, Kom je weer op het dagpakt ? Je klinkt n.l. een beetje wiebelig vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Ag: je mag vandaag alles: fietsen, eten, slapen, werken, niet-werken, zitten, TV kijken, bios pakken, .... Er is echter 1 ding wat slecht voor je is, wat je brein ook tegen je zegt. Dus houd het droog door wat anders te gaan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemiddag, Dagpact; Momentum Lars Rapilos Agnieta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Goedemiddag,Dagpact;MomentumLarsRapilosAgnietaNadia Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Haat je de wijnman, of haat je jezelf spirit, om wat je gedaan hebt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden