jowan Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goeiemorgen. De AA en de NA zegt: De enige voorwaarde om lid te worden is de wens te stoppen met gebruiken. Dit naar aanleiding van gisteravond. Als je er dus af en toe één wil nemen past dat dus niet helemaal precies. Plus dat wij allemaal weten dat één teveel is en duizend nooit genoeg. We hebben de ziekte verslaving en dat wil zeggen dat we niet kunnen stoppen. Misschien een poos met heel veel wilskracht en ontzettend veel moeite, maar uiteindelijk gaan we voor de bijl. De ziekte verslaving is ongeneeslijk, progressief en fataal. Tenzij je die eerste laat staan, dan is herstel mogelijk. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen iedereen Vandaag ga ik een Lekker dagje dagpacten. Wie doet ermee? Dagpact: Momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen allen. Nou dat klinkt gezellig Momentum, ik doe mee! Dagpact: Momentum Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Maar nu óp naar het werk.Hopelijk blijft het droog. Nu schijnt in ieder geval lekker het zonnetje. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik doe ook weer mee hoor; Dagpact Momentum Nancy Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen allemaal, Agnieta, Sterkte vandaag, Weet ook niet goed wat ik tegen je moet zeggen Kom je mee op het dagpact staan dan ? Samen zijn we sterker toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen allemaal. De zon schijnt dus niets staat een heerlijke dag in de weg. Agnieta,maak er niet zo'n punt van,van dat ene drankje. Gewoon verder gaan met niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik ga werken, Tot later ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik ga ook de deur uit. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 goeie zonnige ,morgen weer frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen frummers. Dag 3 op rij weer een zonnetje, we worden verwend... Koffie en thee staan klaar We gaan er wat moois van maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Goedemorgen kan iemand mij op dagpact zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact Momentum Nancy Rapilos Agnieta Nadia Lars Heb een mooie dag, allemaal! 4 juli 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Is dat snelle service of niet? Dat belooft wat, voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Dank je wel. Kan met telefoon niet plakken en is me teveel om over te typen als ik laat ben. Goede dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik heb geeneens een mobiele telefoon, hahaha, hoe vind je dat? Dagpact MomentumNancyRapilosAgnietaNadiaLars Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ietje,de meeste campings moet je al ver van te voren reserveren.,zeker in het hoogseizoen. Goed kijken op Google en de recensies én zeker bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 MijnGerrit; Je had gisteravond wat geschreven en weer weg gehaald. Als je mij wat wil vragen...vragen staat vrij hoor wat mij betreft. En/ of misschien had je een opmerking; dat vind ik ook prima. Ik kan wel wat hebben hoor. Ik had gisteren nog een opmerking, Agnieta. Maar heb het weggehaald. Het wordt een lastig verhaal omdat jij je oorspronkelijke bericht hebt weggehaald. Te privacy-gevoelig, schrijf je. Ik vond het wel meevallen, maar maakt niet uit. Zoals je er vandaag hier nog wat over schreef, is bijna 180 graden om in mijn beleving. Daar heb ik bij jou wel vaker "last" van gehad. We gaan gewoon maar door, denk ik. Ik op mijn pad, jij op het jouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Hier ook altijd op de bonnefooi, hoor, veel leukerder. Die grote fabriekscampings zijn degenen die vol zijn. Op de bonnefooi beland je op de leukste kleine Franse campings in de kleinste dorpjes, gewoon vragen onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik ga ook op de bonnefooi,maar na een lange warme rit met 3 kinderen is het vaak fijner te weten waar je naartoe gaat dan blijven rijden op zoek naar een camping. Zeker in een land waar het warm is wil je voor de kinderen op zijn minst een zwembad op de camping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Meld me droog af. 't was geen makkelijke dag. het blijft ingewikkeld om met spanningen om te gaan. Vooral als het me wel raakt, maar ik er geen invloed op heb. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Meld me ook droog af Was geen gemakkelijke dag vandaag Maar ja, die dagen zullen er ook wel tussen blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Meld me droog af. Veel meer heb ik op dit moment niet toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 een zwembad Wij zakken immer langs de kust, de atlantic is veel lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2016 Ik heb het nuchter gehouden! Dagpact geslaagd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden