Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest


Sita2

Aanbevolen berichten

Mijn ervaring: als je stopt met drinken dan zet je dingen in gang. Je gaat weer kijken, bewegen. In mijn geval ook, weer voor mezelf opkomen. Dat is belangrijk.

Je plan heeft niet gefaald, je bent teruggevallen. Herpakken die handel. En wat er dan op je af komt doseren en behandelen met kalmte, moed en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart, ik denk dat dat anders zit en dat echt stoppen - hoe gewenst dan ook - nog niet aan bod kon komen.

Het plan stond er nog niet goed. (toch?)

Er is meer tijd nodig en een ander soort van innerlijke overtuiging. Aan de overtuiging schort het. Het lijkt nog te lukken

met nu en dan drinken ondanks allerlei moeilijkheden.

 

De moeilijkheden fris tegemoet treden.... dat ware beter. Dat is zo Meya.

 

Zo lastig om elk zijn of haar proces hierin goed te volgen.... pff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Wat zijn jullie toch fijne mensen en ik ben daar zo dankbaar voor.

Natuurlijk moet ik die eerste 'gewoon' weer laten staan. Duidelijk. Ik lees jullie reacties en laat ze op me inwerken.

 

- Ik kan tijdens mijn dagelijkse wandeling stilstaan, de beginnende warmte écht voelen en belangrijker nog ervan genieten.

- Vanuit mijn professie en eigen bedrijf dienen er nieuwe dingen aan die uitnodigen om uit te proberen hoe spannend ook.

 

Ik kan er geen vinger op leggen, maar er wel bij stilstaan: blijkbaar doe ik iets goed of heb ik iets in beweging gezet en/of is het me gegund. 

Dag voor dag, maar deze twee dagen hebben mij hoop gegeven.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...