Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest


Sita2

Aanbevolen berichten

Ben er. Sorry, erg weinig tijd om te forummen.  Als ik ruimte heb kom ik schrijven. Moeilijke dag geslaagd, gisteren helaas niet. Ik gebruik het weer om te een beetje verdoven dus dat is niet oké. Ik ga het nu verder droog aan. Beter. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, liefs Sita.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...) proberen hier op een voor anderen en mij goed mee om te gaan. (...)

Als je dat stukje nou omdraait en eerst kijkt naar wat voor jou goed is en dan naar de anderen? Veel sterkte ook voor jou, denk om jezelf. Heb je al gelezen dat het halve forum naar jou toe wil in december? (zie dagdraad)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh dat wordt gezellig druk hier :P  :sun:

 

Hier gaat het niet zo goed. 

Ook lukt het me niet om niet te drinken en dat was nummer 1 van mijn plan. Kan ik wel stoer zeggen dat ik hier blijf komen en blijf schrijven en dus nog iets goed doe, maar daar hou ik alleen maar mezelf mee voor de gek.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

... Op een iemand na die ik pas heb ontmoet en ik vind het eng om daar op in te gaan.

Herpakken meid. Die drank maakt het allemaal geen spatje beter. Supergoed dat je hier toch komt en eerlijk bent. Blijf doen.

Dat enge contact? Zit daar een amoreus tintje aan? Dat heb ik nl gedaan naast de drank en was echt het allerslechte ideetje van mijn afgelopen 48 jaar. Echt waar, slechter dan drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat enge contact? Zit daar een amoreus tintje aan? Dat heb ik nl gedaan naast de drank en was echt het allerslechte ideetje van mijn afgelopen 48 jaar. Echt waar, slechter dan drinken.

 

Hé Meya, nee helemaal niet hoor. Zij is van hier en misschien vind ik dat spannend of dat het tegen blijkt te vallen of niet zo is zoals het lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Sinterklaas gevierd. Het was erg leuk! 

 

Verder ben ik niet helemaal droog.

Zorgen maak ik me nu veel en ik weet niet goed wat te doen met de onrust omdat ik praktisch zeer weinig kan doen. Een week terug is hier al even onderwerp geweest.

Slaap erg slecht. 

Beweeg iedere dag.

 

De rollercoaster gaat door.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om van je te horen meid!

En wat gezellig zo met elkaar en de sintpret!

 

Misschien lukt het je om het met alcohol een klein beetje te beperken (per keer-per dag)

zodat je je zorgen wel wat beter aankunt.

(ik wil niet betuttelen hoor maar het scheelt weer wat in de misere)

 

Is bewegen belangrijk voor je? Lijkt mij nl. helemaal niks als ik ook nog slecht slaap...

Maar je ziet maar dat je wel van alles aangaat! Sterkte ...

 

Nog te vroeg om welterusten te wensen? Dan voor later :) een goede nacht gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Meya, nee geheel niet volgens plan. Ik wíl het laten varen en ik wéét dat dat allesbehalve handig is.

Ik heb alleen maar smoezen of verklede smoezen, dus wat kan ik schrijven.

 

Zorgen zijn groot. Wat ik doe: even huilen, daarna keihard werken in huis, aan m'n werk, werken, moeder spelen, nog meer in huis werken, drankje nemen, en door. 

 

Kortom, ik hou me niet aan mijn plan.

bewerkt door SvDolphin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet zo mooi.

Ik herken me in je situatie. Gezin, overbelasting en flinke prive ellende. En mijn partner is ook niet meer altijd helemaal de mooie rijke vrouw zonder problemen die ik indertijd trouwde.

Ik heb vorige week ook zorgen en pijn weggedronken. Even ontspanning.

Maar zo wil ik het niet. Echt, echt niet. Jij?

.

bewerkt door Meya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...