Lika Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Gisteren voelde ik opeens hoe sterk ik ben. Dat gevoel. Dat heb je nu niet, maar je gaat het ook ervaren. Daar heb ik alle vertrouwen in. Liefs voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 1 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Bijzonder hoe jullie vertrouwen in me hebben. Ik heb het niet en beschaam ieders iedere dag. Gisteren weer helemaal mis. Vandaag moet het anders. Manlief gaat me helpen. Ik kan het niet alleen. De 19e afspraak psychiater. Duurt nog lang maar het zou mooi en goed zijn voor die tijd al beter bezig te zijn. Ik voel me niet sterk, maar wil niet meer zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2017 Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2017 Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 Lieverd. Even een digitale knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2017 Rapport Share Geplaatst 1 december 2017 lees maar even bij Kruidenthee's draadje, is ook voor jou geschreven. Hou vol meis. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Gisteren wel iets gedronken, maar beduidend minder dan de dagen ervoor. Zelfs met een beetje drinken heb ik er al last van als ik stop: zweet brak me uit en me zenuwen leken allemaal op scherp te staan. Zoveelste wake up call. Manlief hielp me rustig te blijven. Vandaag wil ik nog minder of zelfs helemaal niet. De dag is in ieder geval fijn begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 47 minuten geleden zei Sita2: Gisteren wel iets gedronken, maar beduidend minder dan de dagen ervoor. Zelfs met een beetje drinken heb ik er al last van als ik stop: zweet brak me uit en me zenuwen leken allemaal op scherp te staan. Mijn reden dat ik niet minderen kan. Alleen stoppen is de enige optie voor mij. Minder drinken lukt me niet en geeft giga spanning. Niet drinken geeft me rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2017 Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Een goed begin....dag voor dag he Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2017 Dank je lieve Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Hoe is het nu Sita? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 Doe het: doe het voor jezelf, omdat je het waard bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2017 Superheftige EMDR sessie gehad vandaag. Pfft wat kost het toch een moed om dit te blijven doen. Toch weet ik dat het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 Yes! Hou vol Sita Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2017 Rapport Share Geplaatst 7 december 2017 of iets goed is voel je vaak wel. Maakt het niet gemakkelijker, houd vol ja. Wat dapper van je. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Donkere dagen voor me. Buiten werk om heel rustig aan. Minder moe dan woensdag en donderdag. Dat is tenminste al wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 voor jou.... Hier heel bijzonder licht nu....sneeuw, schemer...apart. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 december 2017 Rapport Share Geplaatst 8 december 2017 Minder moe is al heel fijn. En dooooorrrr..... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wel een fijn weekend gehad met veel ontspanning en helaas ook wel veel drank. Nu mijn hele nek vast, spanning moet er toch uit. Probeerde juist wat te letten op de leuke dingen in het leven, maar voel me vandaag weer erg down. Morgen weer naar therapeut die belooft heeft niet de diepte in te gaan maar op rust in te steken. We worstelen door tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Volgende week afspraak psychiater? Jammer van 'veel drank'...dat doet geen goed aan alles, maar dat is natuurlijk een open deur. Ervaar jij die ontspanning door de drank? En nu weer een 'gewone' week in...en voel je je down? Ik gun je dat je ergens die knop kunt om gaan zetten. Dat je het zonder drank kunt gaan ervaren en gaan (ver)werken, zodat de leuke dingen er gewoon kunnen zijn. Naast de niet leuke dingen... Sterkte Sita, een goeie week gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 december 2017 Rapport Share Geplaatst 11 december 2017 Wat Thee zo mooi zegt Sita. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 13 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Op 28-6-2016 om 10:49 zei Kohtje: Ik wens je succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Sita zou je zonder drank wel gelukkig zijn met de plaats waar je nu woont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 Wat is er gebeurd Sita? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst 13 december 2017 What's happening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst 14 december 2017 je weet; alle goeie dingen gaan in 3en tot Sita3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden