Lika Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Tjee Sita. Ik wou dat ik je de oplossing aan zou kunnen reiken, maar dat gaat niet hè? En zoveel mensen zoveel meningen is het vaak. Sterkte, liefs en kracht wens ik je . Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Doen wat moet! Pittige tijd voor jou!.... poehh Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 (bewerkt) Ontzettend fijn dat jullie er gisternacht voor me waren Meya en Quinn. Jullie hebben me behoed voor te snelle beslissingen. Vandaag een nieuwe dag. Ik ga vol voor mijn gezin (en dus ook mijn man), ook al houdt dat in dat ik dan verdrietig ben over zaken die nu even niet kunnen. Ben ik hem dankbaar voor. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Lika, smart, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 24 december 2016 Rapport Share Geplaatst 24 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Hoe was het vandaag daar bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 (bewerkt) Lief Smart. Het lijkt allemaal wat rustiger. Letterlijk en in mijn hoofd. Hoop dat de omgeving meewerkt. Jongste ziek maar verder wel een samen-gevoel. Voor iedereen die me leest: een gezegende kerst! 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Lika, basta, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Fijn om te lezen Sita. Ja, die onrust zit meestal vooral in je eigen hoofd. Gedachten, gedachten....mooi dat het even rustiger is voor je. Geniet van elkaar. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Sita, wat goed om je zo te lezen. Dat deze dag je ook maar mooie ervaringen mag brengen. Liefs! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Klinkt als een heel fijne, geslaagde dag met je familie Sita. Voor vandaag ook zo eentje! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Ik denk dat het nu ook weer tijd is mijn plan volledig op te pakken. Ook al vind ik dat eng neer te zetten. Waarom? Omdat ik bang ben dat ik het niet waar kan maken of omdat ik bang ben dat het dan echt is? Rare kronkels. Opmerking jongste. Zo wandelen met hond, misschien sporten en ergens nog een uurtje slaap pakken. Ik slaap slecht. Vanavond bezoek. Nieuwe mensen. Goed om niet te drinken. Waarschijnlijk wel lastig. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Oe...da's confronterend he, uitspraken van kinderen. Rare kronkels ja, veel gebeurt in je hoofd, is niet echt. Niet drinken, nuchter zijn, betekent dat je er echt kunt zijn. Eng, ja heel erg....maar ook heel fijn. Dat je er bent. Vooral voor jezelf. En dus daarna voor je omgeving. Sterkte Sita. Je kunt het heus. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Er echt zijn, is wat. Kinderen nu het meest aan mij merken denk ik. Confronterend, maar fijn. Ga goed Sita! Ik vind je heel goed overkomen. Knap! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2016 Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 Dag 1 in the pocket!!! go on girl Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Je kwam even voorbij zonder droogmelding. Maar echt, ik hoop dat je ons blijft opzoeken hier hoor! Ik spiegel denk ik een beetje? Ook voor jou/jullie de allerbeste wensen voor 2017! En een fijne jaarwissel. Is jullie veiligheid daar al wat beter?? liefs van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Hey Sita, hoe is de jaarwisseling daar verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) He lieve mensen, het nieuwe jaar is (door mezelf en drank ) niet zo goed begonnen. Maar daarom heen hebben we wel fijne dagen gehad! Drinken gaat dus nog steeds niet goed en ik kan daar een heel lang verhaal over neerzetten, maar ik moet er gewoon mee kappen. Het frustreert uiteraard enorm dat dat steeds maar blijft terugvallen en ik schrik dat het bijna mijn enige copingsreactie is geworden. Rotgevoel : wijntje. Ruzie man: wijntje. Kind brutaal: wijntje. etc etc Dat heb ik zelf zover laten komen en ik ben ook de enige die dat kan doorbreken. Ik ben moe, moe van alle stress, moe van alles wat dan uiteindelijk na ieder zijn inspanning goed is gekomen of beter is geworden, moe van de zorgen, moe van het drinken, moe van het strijden. Ik wil adem halen en zal daarvoor moeten stoppen. Het kan gewoon niet anders. Ik begin vandaag m'n 7 dagen cursus terug te lezen en wil daarna doorgaan met de 30 dagen cursus. Ik heb dit ook hardop gezegd tegen mijn man. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 LIeve Sita, Ik wens je dat in 2017 een weg vindt, om te stoppen met drinken. Veel succes. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) Stap 1 was het hier opschrijven vanochtend en stap 2 man vertellen en nu stap 3: niet drinken. 23 januari 2017 bewerkt door SvDolphin huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Goede stappen toch Sita. En fijn dat je thuis weer een stuk veiliger voelt. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 3 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) Dank je Quinn. Ja heel fijn dat het veiliger voelt. Zo zijn er best wat dingen 'gelukt' de laatste tijd, z het hier blijven schrijven. Het me aanmelden bij het experiment dient hopelijk als die laatste extra zet/ hulp en steun naast datgene wat ik hier vind. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Quinn, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Veilig voelen is haast het allerbelangrijkste.... Goed plan om aan de slag te gaan!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 als je een goede basis/start kon maken in je privé tijdens je worstelen met drinken kun je nagaan wat er mogelijk wordt na het definitief stoppen ga ervoor Sita ook jij kunt dit! kruidenthee67 en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Sita, wat goed! Het zijn belangrijke dingen die goed gaan! Ook je nieuwe vriendin, om het zo maar te zeggen. Je blijft steeds zo aan de slag, hoe zwaar het vaak ook is. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2017 En vlak voordat ik de computer wil afsluiten lees ik deze: "Soms moet je een grote punt achter iets zetten.'' Mooi afsluiter voor vandaag. Droog. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden