Eef123 Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Hey Sita, dat klinkt niet fijn. Weet even niet wat te zeggen maar wil je wel een hart onder de riem steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 Oei Sita, wat zwaar voor je! Hoe kun je dat nou toch doorbreken... Was die 'spannende' afspraak leuk? Misschien heb je het verteld, ik lees nog even terug. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Bedankt voor je mooie gedicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 (bewerkt) Oei Sita, wat zwaar voor je! Hoe kun je dat nou toch doorbreken... Was die 'spannende' afspraak leuk? Misschien heb je het verteld, ik lees nog even terug. Ja, hoe? 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Ik mis je op het dagpact. Sita2 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Pfff...machteloos hè? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Machteloos ja. Erg naar Sita, dat je ver weg bent en niets kunt doen! Moet je nu in gaan schatten .. op een reis naar Nederland? En dat Steen-gevoel..... ah meid toch, verzacht ... jij kunt dit immers niet helpen? Zorg goed voor jezelf ! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Mijn ervaring: als je stopt met drinken dan zet je dingen in gang. Je gaat weer kijken, bewegen. In mijn geval ook, weer voor mezelf opkomen. Dat is belangrijk. Je plan heeft niet gefaald, je bent teruggevallen. Herpakken die handel. En wat er dan op je af komt doseren en behandelen met kalmte, moed en wijsheid. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Apart, ik denk dat dat anders zit en dat echt stoppen - hoe gewenst dan ook - nog niet aan bod kon komen. Het plan stond er nog niet goed. (toch?) Er is meer tijd nodig en een ander soort van innerlijke overtuiging. Aan de overtuiging schort het. Het lijkt nog te lukken met nu en dan drinken ondanks allerlei moeilijkheden. De moeilijkheden fris tegemoet treden.... dat ware beter. Dat is zo Meya. Zo lastig om elk zijn of haar proces hierin goed te volgen.... pff Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 De vicieuze cirkel doorbreken begint volgens mij echt met de alcohol laten staan. Wellicht de moeilijkste stap. Daarna kun je verder. Met alles. Sterkte Sita, dat het niet makkelijk is, dat begrijp ik. Wens je heel veel moed. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 8 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 (bewerkt) Dank jullie wel. Wat zijn jullie toch fijne mensen en ik ben daar zo dankbaar voor. Natuurlijk moet ik die eerste 'gewoon' weer laten staan. Duidelijk. Ik lees jullie reacties en laat ze op me inwerken. - Ik kan tijdens mijn dagelijkse wandeling stilstaan, de beginnende warmte écht voelen en belangrijker nog ervan genieten. - Vanuit mijn professie en eigen bedrijf dienen er nieuwe dingen aan die uitnodigen om uit te proberen hoe spannend ook. Ik kan er geen vinger op leggen, maar er wel bij stilstaan: blijkbaar doe ik iets goed of heb ik iets in beweging gezet en/of is het me gegund. Dag voor dag, maar deze twee dagen hebben mij hoop gegeven. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Lika, Singbluesilver en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Ach Sita, wat mooi om te lezen. Ik zit hier op een uur achter de pc omdat de slaap me in de steek laat. Hmmmm gebeurt nie vaak, nu wel. Die 'beweging', hou die vast. En dag voor dag....één voor één. Mooi.....en rustig an. Alllebei. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Fijn dat je ook positieve dingen ziet en dingen onderneemt nu nog de eerste niet nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Ook dat kan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Hé, fijn dat je toch de dag met je man hebt doorgezet. Juist op dat soort momenten is het belangrijk om dat wel te doen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 Ooh Sita, wat een heerlijk bericht! En om daar nu iemand te hebben met wie je zielsverwantschap voelt, dat is goud waard. Fijn man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Mooi Sita! Hou vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 9 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Fijn man! Hihihi, fijn voor mijn man of bedoelde je fijn vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 december 2016 Rapport Share Geplaatst 9 december 2016 Ja man, fijn voor de vrouw van je man, dat bedoelde ik. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 10 december 2016 Rapport Share Geplaatst 10 december 2016 wat mooi dat je al die positieve dingen ziet en benoemt. de positieve energie straalt eruit en doet ook mij goed. dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 ik haal maar weer eens mijn zin van stal die ik ooit van Coco stal inzichten zonder handeling brengen geen verandering hup Sita!♥ Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Hé Sita, hoe gaat het nu? Heb je al even niet gesproken (bij gebrek aan een beter woord), dus vandaar. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2016 Rapport Share Geplaatst 11 december 2016 Bekommernissen, denk ik.... Sita is zuunig met delen van bekommernissen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Maar als je je bekommernissen deelt, kunnen anderen zich beter om je bekommeren. Kom smart, we gaan je delen. smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden