Sita2 Geplaatst 27 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Pfft heb echt de zenuwen, straks even met manlief praten en op tijd naar bed. Droog. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2016 Rapport Share Geplaatst 27 november 2016 Weer een goede dag. Heb je al gehoord van het nieuwe drankje Bloody Basta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Hoe ging het gisteren Sita? Ik hoop echt dat je blij kan zijn en opgelucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Weer een goede dag. Heb je al gehoord van het nieuwe drankje Bloody Basta? De hele stad hangt vol billboards met reclame voor bloody basta, dus die kent ze wel, o nee, wacht, dat is natuurlik in Europa. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Hoe gaat het Sita? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 30 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 (bewerkt) Ben er. Sorry, erg weinig tijd om te forummen. Als ik ruimte heb kom ik schrijven. Moeilijke dag geslaagd, gisteren helaas niet. Ik gebruik het weer om te een beetje verdoven dus dat is niet oké. Ik ga het nu verder droog aan. Beter. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft, liefs Sita. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 (...) proberen hier op een voor anderen en mij goed mee om te gaan. (...) Als je dat stukje nou omdraait en eerst kijkt naar wat voor jou goed is en dan naar de anderen? Veel sterkte ook voor jou, denk om jezelf. Heb je al gelezen dat het halve forum naar jou toe wil in december? (zie dagdraad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik kom ook hoor! Sterkte lieve Sita... Lukt het vandaag een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Nou, eerst maar eens sterkte voor jezelf lieve Sita. Enne..begrijp ik dat we uitgenodigd zijn Oh...hier vriest het! Nee, je hoort me niet klagen, is ook fijn weer. Maar zon en warmte is toch meer mijn ding.... Lief zijn voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Goh dat wordt gezellig druk hier Hier gaat het niet zo goed. Ook lukt het me niet om niet te drinken en dat was nummer 1 van mijn plan. Kan ik wel stoer zeggen dat ik hier blijf komen en blijf schrijven en dus nog iets goed doe, maar daar hou ik alleen maar mezelf mee voor de gek. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Ach meissie, het komt zoals het komt. Je weet hoe het werkt, dat scheelt. Je gaat je niet beter over jezelf voelen... Sterkte Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 ... Op een iemand na die ik pas heb ontmoet en ik vind het eng om daar op in te gaan. Herpakken meid. Die drank maakt het allemaal geen spatje beter. Supergoed dat je hier toch komt en eerlijk bent. Blijf doen. Dat enge contact? Zit daar een amoreus tintje aan? Dat heb ik nl gedaan naast de drank en was echt het allerslechte ideetje van mijn afgelopen 48 jaar. Echt waar, slechter dan drinken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Dat enge contact? Zit daar een amoreus tintje aan? Dat heb ik nl gedaan naast de drank en was echt het allerslechte ideetje van mijn afgelopen 48 jaar. Echt waar, slechter dan drinken. Hé Meya, nee helemaal niet hoor. Zij is van hier en misschien vind ik dat spannend of dat het tegen blijkt te vallen of niet zo is zoals het lijkt. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 (bewerkt) Net me uitgeleefd tijdens het Sinterklaas-shoppen. Ik vond dat ik iedereen eens goed mocht verwennen. Vandaag ga ik stukje voor stukje. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin basta en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Toppen en dalen in één klein berichtje. Rollercoaster nu hè? Sterkte. Wat voor concert? En je hebt vast wel eens over de keukenwekker methode gelezen. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Sja, die rollercoaster... En je weet wel dat drank daarbij niet helpt. Hoop dat het je een beetje lukt dat voor jezelf op nummer één te houden, dat is toch waar het begint En dat is niet belerend bedoeld. Sterkte meid!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Hoe is het Sita? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Wat smart zegt, hoe gaat het met je? Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ja, dat dus, Sita. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 4 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) Gisteren Sinterklaas gevierd. Het was erg leuk! Verder ben ik niet helemaal droog. Zorgen maak ik me nu veel en ik weet niet goed wat te doen met de onrust omdat ik praktisch zeer weinig kan doen. Een week terug is hier al even onderwerp geweest. Slaap erg slecht. Beweeg iedere dag. De rollercoaster gaat door. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Goed om van je te horen meid! En wat gezellig zo met elkaar en de sintpret! Misschien lukt het je om het met alcohol een klein beetje te beperken (per keer-per dag) zodat je je zorgen wel wat beter aankunt. (ik wil niet betuttelen hoor maar het scheelt weer wat in de misere) Is bewegen belangrijk voor je? Lijkt mij nl. helemaal niks als ik ook nog slecht slaap... Maar je ziet maar dat je wel van alles aangaat! Sterkte ... Nog te vroeg om welterusten te wensen? Dan voor later een goede nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Niet helemaal droog. Dat is niet volgens je plan als ik me niet vergis. Terwijl je plan erg goed in elkaar stak. Laat je het varen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 5 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Ha Meya, nee geheel niet volgens plan. Ik wíl het laten varen en ik wéét dat dat allesbehalve handig is. Ik heb alleen maar smoezen of verklede smoezen, dus wat kan ik schrijven. Zorgen zijn groot. Wat ik doe: even huilen, daarna keihard werken in huis, aan m'n werk, werken, moeder spelen, nog meer in huis werken, drankje nemen, en door. Kortom, ik hou me niet aan mijn plan. 17 januari 2017 bewerkt door SvDolphin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 december 2016 Rapport Share Geplaatst 5 december 2016 (bewerkt) Dat is niet zo mooi. Ik herken me in je situatie. Gezin, overbelasting en flinke prive ellende. En mijn partner is ook niet meer altijd helemaal de mooie rijke vrouw zonder problemen die ik indertijd trouwde. Ik heb vorige week ook zorgen en pijn weggedronken. Even ontspanning. Maar zo wil ik het niet. Echt, echt niet. Jij? . 5 december 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden