Yasmin Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Hier is 2x per week 155 euro voor 10 weken. En wat heb je daar dan voor? Want 66 euro per maand voor 10 weken is belachelijk veel. Alleen voor fitness tenminste wel. Ik betaal 40 voor onbeperkt en onder begeleiding, maar dat vind ik veel. De openingstijden zijn niet heel ruim. ZO zijn ze 20:00 dicht en alleen zaterdagochtend open. Dat maakt dat ik overga naar een andere die ook onbeperkt aanbied die goedkoper is dan 40 euro en met veel ruimere openingstijden. En dan houd ik scholen als basic fit buiten beschouwing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Weet je pas wat duur is? Zuipen...:-) İk meld me droog af en ga vroeg mijn bed opzoeken vandaag. Een prettige nacht nog allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Vandaag is het twee jaar geleden dat mijn vader overleed. Hij stierf in het begin van de avond. Vanavond begon het net op dat tijdstip te regenen, een milde regen. Ik stond met een kop thee op mijn balkon. Ik mis hem erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Sterkte Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Jannigje waardevol ook toch, om hem zo te missen en Sowhat, jij hebt hem nog he, mooi dat je er zo voor hem kon zijn nu, beterschap voor hem en ik ben bijgelezen heb een fijn gesprek gehad vanavond mijn melk is op en ik mag naar bed slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Jannigje, houvast. Augustus is de mijne 20 jaar dood, mis 'm nog vaak. Praat ook nog vaak met 'm, vraag 'm dingen, heerlijk down to earth as he was. Zal wel gek zijn, who cares? lady jane en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden