Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Zo,

Thuis van werk,

Moest nog naar de kapper ook daarna,

6 uur achter elkaar huishoudelijk werk is teveel van het goede, inclusief, iemand helpen douchen.

Weer fiks last van mijn hielspoor (nu de andere voet dus  :( )

Maar..kreeg vandaag wel een schitterende bos bloemen, van de dochters van een client.

"omdat we zo super blij met je zijn " stond erop het kaartje

Kijk..en daar doe je het dan toch weer voor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben en blijf het bokje om tegen aan te blijven schoppen bij een aantal mensen hier. Het zij zo. Natuurlijk valt het niet goed te praten. Is het een domme actie geweest. Ik was enorm boos en gefrustreerd door een bericht van mijn ex vrouw. Naar de winkel gegaan ik zal haar... Thuis rustig geworden. Tijd onder de douche gestaan. Zonder schoenen vind ik jammer van mijn schoenen. Ik heb haar er niet mee al zuip ik me dood. Ik heb mezelf ermee en meer niet. Ik doe mijn best heb nog steeds mijn fouten en tekortkomingen. Ben wel heel hard aan het werk op dit moment. Tien keer op een dag hier komen om te zeggen dat ik niet wil drinken red ik nu niet. Meestal hou ik het tegenwoordig bij in de ochtend het dagpact en in de avond me afmelden. Soms in het weekend ben ik hier een keer vaker. Net als anderen las ik vandaag wel weer. Als het oplucht om mij als bokje te gebruiken ga je gang. Doet soms even pijn en daarna glimlach ik erom. Ik weet wat ik doe en waarvoor ik het doe. Met vallen en opstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De jeugd heeft de toekomst, Soothe, nog 50 jaar te gaan.

Hier definitief per 1-10 prepensioen, erg blij mee.

Deze minderaar gaat dan voor doordeweeks niet, en het blijft nooit twee dagen achter elkaar.

En niet te gek, natuurlijk.

We gaan zien wat het brengt.

If failed, ga ik gewoon weer voor de drie maanden stop, om het hoofd koel te krijgen.

 

Han, weet niet precies waar je aan refereert, maar ik neem aan dat ik je uit de klaag-modus probeerde te krijgen, eamelje.

Gaat niet lukken, no offence ment, maar ik zie ook nog de trotse moeder die vertelde daar haar toch al wat oudere Pietje haar op het schoolplein 'n kus gaf, ten overstaan van z'n vriendjes! Dat is nog steeds dezelfde Pietje Bell!

 

Bol, heerlijk je hier weer af en toe te lezen, go for it, girl!

 

Debijnapensionado

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen rotdrank, Wijffie (spirit is wel erg drankgericht!), jij kunt er slecht mee omgaan.

 

Je bent niet dronken geweest tegenover anderen, dat kun je ook als progressie zien.

Voel goed wat je maandag voelde, en vergeet dat niet.

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben en blijf het bokje om tegen aan te blijven schoppen bij een aantal mensen hier. Het zij zo. Natuurlijk valt het niet goed te praten. Is het een domme actie geweest. Ik was enorm boos en gefrustreerd door een bericht van mijn ex vrouw. Naar de winkel gegaan ik zal haar... Thuis rustig geworden. Tijd onder de douche gestaan. Zonder schoenen vind ik jammer van mijn schoenen. Ik heb haar er niet mee al zuip ik me dood. Ik heb mezelf ermee en meer niet. Ik doe mijn best heb nog steeds mijn fouten en tekortkomingen. Ben wel heel hard aan het werk op dit moment. Tien keer op een dag hier komen om te zeggen dat ik niet wil drinken red ik nu niet. Meestal hou ik het tegenwoordig bij in de ochtend het dagpact en in de avond me afmelden. Soms in het weekend ben ik hier een keer vaker. Net als anderen las ik vandaag wel weer. Als het oplucht om mij als bokje te gebruiken ga je gang. Doet soms even pijn en daarna glimlach ik erom. Ik weet wat ik doe en waarvoor ik het doe. Met vallen en opstaan. 

 

Ik vind niet dat je tegenover iemand hoeft te verantwoorden. Het leven is niet zo zwart/wit zoals ik hier wel eens lees. Je hebt op je bericht een kritische ( weet het niet netter te omschrijven) gehad. Laat het los! Wat mensen weleens vergeten is dat het hebben van kritiek op anderen een veilige uitlaatklep is, Als de ander een slecht moment had gehad dan had ie waarschijnlijk het opgezopen. Jij niet, jij hebt het weggegooid Wees eens wat liever voor jezelf en hebt schijt aan die ene kritische noot. Het is zonde van je geld geweest en je hebt de middenstander  financieel gesteund. Meer dan dat is het naar mijn mening niet hoor. Je hebt niet gedronken, zeg je ondanks een zwak moment en ondanks je het in huis hebt gehaald. Dat is een dikke plus hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ben je zo gewend aan een bepaalde hoeveelheid drank, dat de trek na een paar drankjes nog sterker wordt omdat je onbewust nog meer verwacht?

In ieder geval vind ik het vervelend voor je, 't is een rotgevoel.

Ik meld me droog af en stort me in een detective.

Ja hoor, wil ik een schrijft verbeteren, zit ik mezelf te rapporteren. Tijd om te stoppen.

bewerkt door Nadia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind niet dat je tegenover iemand hoeft te verantwoorden. Het leven is niet zo zwart/wit zoals ik hier wel eens lees. Je hebt op je bericht een kritische ( weet het niet netter te omschrijven) gehad. Laat het los! Wat mensen weleens vergeten is dat het hebben van kritiek op anderen een veilige uitlaatklep is, Als de ander een slecht moment had gehad dan had ie waarschijnlijk het opgezopen. Jij niet, jij hebt het weggegooid Wees eens wat liever voor jezelf en hebt schijt aan die ene kritische noot. Het is zonde van je geld geweest en je hebt de middenstander  financieel gesteund. Meer dan dat is het naar mijn mening niet hoor. Je hebt niet gedronken, zeg je ondanks een zwak moment en ondanks je het in huis hebt gehaald. Dat is een dikke plus hoor!

 

Zo is het!

 

Dezwartwitte

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...