Spring naar bijdragen

Meeting 2016


Aanbevolen berichten

De reacties op meetings liggen veelal in dezelfde lijn. Zo ongeveer als Kruidenthee het net verwoordde.

 

Dat brengt mij weer op één van mijn stokpaardjes, namelijk het nut van deelnemen aan een zelfhulpgroep.

De herkenning, het vrijuit spreken, het onder lotgenoten zijn, het zit er allemaal in. Het voelt waarschijnlijk minder bijzonder als je dat wekelijks doet, maar in mijn ogen niet minder waardevol. Mijn woensdagavond zit inmiddels in mijn systeem en voorlopig wil ik dat zo houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest vanmorgen aan Suikertje denken, die deze meeting in eerste instantie heeft georganiseerd, en die zo veel nare dingen heeft meegemaakt.

 

Suiker, ik hoop dat het je weer (relatief) goed gaat - of wat beter in elk geval.

 

Misschien dat je ooit nog wat van je wilt laten horen? Er zijn veel mensen die nog regelmatig aan je denken.

 

Voor jou:

mb900356605.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het helemaal met MijnGerrit eens wat betreft de zelfhulpgroep.

Ik ga elke dinsdagavond . Ik vind er veel steun om door te blijven gaan met niet drinken.

Maar life meetings in de buitenlucht vind ik toch wel een hele mooie aanvulling. Vooral ook om dat je dan echt met elkaar in gesprek kunt gaan.

Bij mijn groep deel je waar je mee bezig bent en is er niet echt een gesprek. (wel in de rookpauze en voor en na de groep hoor :)) En  in het voorjaar naar Limburg lijkt mij superleuk.

Alleen ga ik dat niet met de auto doen,  ik hou nl absoluut niet van lange afstanden rijden, heb ook veel bewondering voor mensen die dat wel doen voor een meeting zoals SMART (topper).

Dus een mooie lokatie in de buurt van een NS station moet toch wel te vinden zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Als ik het goed voor me heb dan zijn er rond het restaurant meerdere terrassen. Er is een café/restaurant en een snackbar, dus dat is verwarrend.

En als jullie zelf koffie/thee meebrengen is het misschien ook niet handig om op het terras af te spreken, want dan moet je toch wat bestellen.

Als je vanaf het parkeerterrein richting restaurant loopt kom je eerst op een soort plein. Midden op dat plein staat een wachtershuisje.

Op het plein staan ook bankjes. Lijkt me handig om daar te verzamelen.

Deze foto's zijn van de facebookpagina, hoop dat dat ok is:

 

360.jpg

 

360.jpg

 

360.jpg

 

klopt!

Grappig.....

Ieder jaar houdt de Ducati Club na een toertocht een langdurige pauze. Eigenlijk ook een meeting, een hangplek voor ouderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och, Anette wat lief...

Ik was op vakantie, 3 en halve week lang. Met mijn dochter.

huh?

Ja, er waren tijden dat ik niet welkom was bij haar thuis, ze is mede door mijn gebruik op kamers gaan wonen. En nu gaan we samen op vakantie en leven allebei nog. Fijn!

 

Ik heb begrepen dat de meeting heel fijn is verlopen; ik had óók begrepen dat er een mini-meeting kon komen voor de veegploeg. Zo had ik velen van jullie graag opnieuw gezien, en anderen graag voor het eerst ontmoet.....

 

22 oktober, zijn jullie dan druk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk weer een nieuwe datum. Begrijp ik goed dat dat 22 oktober is ? en waar dan ? Limburg zat toch pas volgend jaar in de planning. ?

Op dit moment nog niets staan. Dus hoor graag meer. Wie wanneer waar ?

Vandaag op de kop af een half jaar alcohol vrij. Op naar het volgende half jaar. Het eerste jaar schijnt het moeilijkst te zijn hoor ik vaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jantina, om te beginnen van harte gefeliciteerd!! Je flikt het toch maar......

 

Er is nog geen locatie, en er is nog geen plan. Er is slechts een balletje opgegooid.

22 oktober is alles in herfstkleuren alleen er is geen zongarantie. Een centrale locatie zoals Austerlitz zou mij persoonlijk absoluut aanspreken, maar omdat dit al gedaan is kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die ergens anders heen zouden willen.

Het lijkt mij gewoon erg leuk om forumleden in het echt mee te maken, de meetings waar ik bij was zijn me ERRUG goed bevallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets in Zwolle ? Is dat doenlijk?

Vanwege het weer is een plek bij de warme kachel wenselijk. Dan kun je denk ik geen eigengemaakte hapjes meenemen.

 

 

Suikertje, ik zag dat je op de ddd was maar hoe is het nu met je? Er werd niet echt op jou gereageerd zag ik, maar .... schrijven hoor!

 

 

Jantina: super gefeliciteerd! Gewoon een tweede half jaar nog toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwolle? Je zou eens kunnen informeren bij Tactus of er mogelijkheden zijn. In het verleden hebben zij ook

wel eens voor ruimte gezorgd. Ik herinner me meetings in Enschede en Deventer. Ook in Amersfoort, geloof ik.

Dan kun je zelf hapjes meenemen. In Zwolle zit Tactus ook...

Is maar een ideetje, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anette zou wel jammer zijn als je er niet bij bent. Maar volgens mij ben je wel in de war wat betreft de oneven weken.

22okt is een even week net als 5/6 nov en 19/20 nov.

Zwolle vind ik wel oké, 22 oktober kan ik wel en/of 12/13 nov in de oneven week. Maar we gaan toch niet alleen bij de kachel zitten ? Zolang het maar een locatie is met een station ben ik al snel te vree. ns wandeling bij Holterberg van 14 km is mogelijk te ver en de schapen zullen dan wel alweer op stal zijn tegen die tijd. Maar ik heb nog maar 1 meeting meegemaakt, dus ik weet nog niet wat jullie zo al doen. Ik ben dus echt een wandelfanaat, maar met z,n allen rondom een knapperend vuurtje lijkt mij ook wel een enorme uitdaging om dat te volbrengen zonder mijn grootste vijand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...