huttula Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 18 sept Anette En tuurlijk hoor jij erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2016 Suikertje, hoe gaat het? Sterkte, beterschap, het allerbeste. Tot ziens op 18 september? :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Even uppen, voor nieuwe mensen die misschien willen komen. Op 18 september is er een meeting met leden van dit forum, ergens in Brabant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietje Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Voor mij nog een beetje te spannend hoor. Misschien de volgende keer. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Heel leuk je weer te zien Elma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2016 Ik ga datum opschrijven ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 augustus 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Ik stop ermee, dus hier ook. Ga goed allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Suikertje, wat een heftig berichtje. Ik hoop niet dat hier iets naars voor jou aan vooraf is gegaan. ga goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Ik heb geen twijfels meer...het is fijn om elkaar te ontmoeten. Maar ik kan waarschijnlijk die dag niet............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Suikertje waarom ga je ineens weg? Wat is er aan de hand? Kan ook in een PB als je je niet veilig voelt om hier te schrijven, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Als het allemaal nog door gaat wil ik graag komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2016 Pumpkin je bent een heldin. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Pumpkin powerrrrrrr Dank je wel dat je het wil doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Pumpkin... Thnx voor het overnemen. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Is er voor degenen die evt. later komen wel makkelijke manier om aan te sluiten? Ik ben nogsteeds van plan om te komen, maar weet niet of ik 11uur red Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 van vraagteken verplaatst naar zeker degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars Etty YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje De volgende hebben nog een vraagteken: Erik, Eline, LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, NBW, Annette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 brabant is ver weg maar ik ga proberen om er bij te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ik ben wel voornemens om te komen maar is wel afhankelijk ook van de locatie. Brabant vind ik wel een eind weg, zeker met aanvangstijd 11 uur. Mijn voorkeur zou dan ook uitgaan naar pyramide van Austerlitz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) van vraagteken verplaatst naar zeker degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars Etty YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik De volgende hebben nog een vraagteken: Erik, Eline, LadyJane, Jannigje, Haddock, Artax, NBW, Annette. 17 augustus 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Ik kan ook 18 sept. Over het tijdstip heb ik vraagtekens... kan ik later ergens insteken? Ik heb het nog niet bekeken maar schat dat ik 2,5 uur moet rijden. Maar zet me op de lijst!! Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik kan het verkeerd zien, maar het lijkt erop dat de pyramide op zondag niet bereikbaar is met het ov. Zou dat een bezwaar kunnen zijn? Nogmaals, misschien kijk ik niet goed - of 9292 kijkt niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik weet vandaag of ik echt kan. Dan zou ik vanuit station Driebergen-Zeist 4 mensen mee kunnen nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2016 Ik kan ook onderweg mensen oppikken... Route Rotterdam - Utrecht Laat maar weten via PB. Plek voor 4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Als het in Brabant is, gaat er dan iemand vanuit Overijssel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik kom van richting Assen. Pb maar even voor een opstapplek! voyager reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden