Momentum Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen droge disco's. Dagpact: momentum. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen allen! Wat een wind, hopelijk heb ik wind mee op de fiets, kan ik nog even rustig wakker worden... Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen frummers. Geen zonnetje nog, maar dat komt vast wel weer. Hoor dat het in de rest van het land slecht weer is (geweest), hier in Friesland heb ik nog elke dag heerlijk in de tuin kunnen zitten.... Koffie en thee staan inmiddels klaar En de cola uiteraard, maar vraag me af waar die kippebil toch uithangt de laatste tijd Zie ook dat de dagen niet meer vermeld worden bij de dagdraad? Vind het wel een beetje kaal staan zo eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Deze draad maar weer even uppen, want hier is tenslotte al door andere frummers ook geschreven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 (bewerkt) Droge disco's? Kippebil? Eerst maar eens koffie van Yvonne, anders raakt mijn tere ziel nog in de war. Bewerkt, want de woordenschat van mijn tablet kon het níet aan. 2 juni 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Dagpact momentum Lars Nadia Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Hahaha Nadia.... met Kippebil bedoel ik Fleurtje, dat was een veelgebruikte term van haar in hete verleden.... . En wat betreft de droge disco's.... denk dat Momentum swingend wakker is geworden vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Een hele goede morgen allemaal, Mistig, bewolkt en vochtig 14 graden. 10.30 starten met werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Lees trouwens net het berichtje van Rosa over haar zusje, wat verschrikkelijk. Dat moet niet te bevatten zijn. Heel veel sterkte Rosa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 goeiemorgen frummers Mai van harte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Ja, nog even de slingers ophangen voor Mai en dan aan de slag.. Van harte Mai, ik hoop dat je een fijne dag hebt en ik wens je veel moois toe in het jaar dat voor jou ligt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Mai, Gefeliciteerd Al een hele tijd niets meer gehoord van je Alles goed / (als je dit leest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goedemorgen mensen. Hier regent het weer. Koud is het niet gelukkig. Even de boel aan kant en dan naar de sportschool. Ik wens iedereen een preiitge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 (bewerkt) 3 juni 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Goeiemorgen! Mai van harte! Het was tot op heden telkens mooi weer hier maar straks gaat het regenen. Da's fijn voor de tuin, maar ik moet dan klusjes in huis gaan zoeken. Ik ben nog steeds aan het verven buiten en het gras staat alweer hoog. Verder weinig nieuws hier. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Waarschijnlijk een regenachtige middag! Dus is het leuk om naar Kiki op Roland Garros te kijken. Ik hoop dat Kiki naar de halve finales gaat. Ze is mega goed. Maar als je op dit punt komt zijn de anderen ook behoorlijk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 ..... leuk om naar Kiki op Roland Garros te kijken. Ik hoop dat Kiki naar de halve finales gaat. Ze is mega goed. Maar als je op dit punt komt zijn de anderen ook behoorlijk goed. hihi..... ja, best wel een beetje behoorlijk goed op dit punt. Jammer voor Kiki, wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Hi Kohtje, JaJa, keigoed. Zou jammer zijn ja, maar ze is nog jong en wellicht een ander keertje. Nu terug naar Djokovic- Berdych. Djokovic heeft al 100 miljoen prijzengeld bij elkaar geslagen. Wat moet je nu met zoveel geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Waar hebben jullie het over stelletje zwartkijkers, partij moet nog beginnen!!! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Hoi Suikertje, Ja Kiki na 15 uur. We hadden een voorbeschouwing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Nu nog even en de dames komen. Dat de dames schaars gekleed gaan geeft natuurlijk een extra dimensie aan het geheel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 rollebollend van blijdschap, en ardig gekleed weer, feli's Kiki!!! Soothe en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2016 Voor de ouderen onder ons; Net op het nieuws; Corrie Brokken overleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden