Spring naar bijdragen

Maandag 30 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

En weer geen zomer. Ik begin wat ongeduldig te raken.

 

Sterkte Gipsy. Lijkt mij ook een eng idee om ziets mee te maken. De huisarts kan je vast verder ondersteunen.

 

Een prettige maandag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan inmiddels klaar

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Buiten is het bewolkt, het zonnetje slaapt nog denk ik. 

Maar geen zomer..... nou, de afgelopen dagen heb ik heerlijk elke middag in het zonnetje kunnen zitten, wat mij betreft

is het wel degelijk zomer hoor, ik weet niet waar jíj woont, maar hier in Friesland is het prima toeven Mikki  :sun:

Gipsy, wat ellendig meis. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar let je er wel op dat je genoeg water drinkt? 

Ik weet dat je van tekort aan vocht ook hartstikke duizelig kunt worden... Hoop dat je snel weer een rondje om de tafel kunt dansen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Hier komt het met bakken uit de hemel...

Dus geen ochtendwandelingetje.

Dat wordt eenavondrondje.

 

Dan maar flink aan de poets om in beweging te komen haha.

 

'Beweging' helpt mij enorm in het adb proces.

Niet drinken levert tijd op.

Help...want hoe vul ik die tijd zinvol in?

Terwijl er enorm veel te doen is?

Wat ik leuk vind, en waar ik blij van word.

En dat mag gewoon.

 

En dat kan zelfs poetsen zijn,

zodat ik straks kan genieten van een opgeruimde schone omgeving.

een tevreden gevoel heb en van daaruit weer het volgende kan ondernemen.

Doen dus. Nu.

 

Nouja...zomaar mijn gedachten op de maandagochtend.

 

Ik ga wat doen.

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Pumkin. We moeten het nemen zoals het is. De zon doet mij altijd zoveel goeds.