Spring naar bijdragen

Maandag 30 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

En weer geen zomer. Ik begin wat ongeduldig te raken.

 

Sterkte Gipsy. Lijkt mij ook een eng idee om ziets mee te maken. De huisarts kan je vast verder ondersteunen.

 

Een prettige maandag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan inmiddels klaar

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Buiten is het bewolkt, het zonnetje slaapt nog denk ik. 

Maar geen zomer..... nou, de afgelopen dagen heb ik heerlijk elke middag in het zonnetje kunnen zitten, wat mij betreft

is het wel degelijk zomer hoor, ik weet niet waar jíj woont, maar hier in Friesland is het prima toeven Mikki  :sun:

Gipsy, wat ellendig meis. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar let je er wel op dat je genoeg water drinkt? 

Ik weet dat je van tekort aan vocht ook hartstikke duizelig kunt worden... Hoop dat je snel weer een rondje om de tafel kunt dansen hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Hier komt het met bakken uit de hemel...

Dus geen ochtendwandelingetje.

Dat wordt eenavondrondje.

 

Dan maar flink aan de poets om in beweging te komen haha.

 

'Beweging' helpt mij enorm in het adb proces.

Niet drinken levert tijd op.

Help...want hoe vul ik die tijd zinvol in?

Terwijl er enorm veel te doen is?

Wat ik leuk vind, en waar ik blij van word.

En dat mag gewoon.

 

En dat kan zelfs poetsen zijn,

zodat ik straks kan genieten van een opgeruimde schone omgeving.

een tevreden gevoel heb en van daaruit weer het volgende kan ondernemen.

Doen dus. Nu.

 

Nouja...zomaar mijn gedachten op de maandagochtend.

 

Ik ga wat doen.

 

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Pumkin. We moeten het nemen zoals het is. De zon doet mij altijd zoveel goeds.

Jane; wat bof jij dan nu, met de zon. Ik woon in het Zuiden, geen zon te zien. Dichte lucht.

 

Sporten helpt mij ook enorm in mijn ADB proces. Het is mijn nieuwe uitdaging. Ik voel me hierdoor fitter en mijn swtemming raakt er beter van.

Al die tijd die ik aan drinken en alles er om heen vergooide stop ik nu in de sportschool en andere ontspannende bezigheden.

Soms verbaasd het mij dat ik dit nu allemaal doe. Als ik in de spiegel kijk op de sportschool, naar mijn rode kop van het sporten en niet van het drinken, dan maakt mijn hart stiekem een heel blij sprongentje :sun:  en schijnt de zon vanzelf even in mij :sun: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal....

 

Mijn eerste x op het dagdraadje!! Ik voel mij nu wel zeker genoeg om de "uitdaging" aan te gaan... Begrijp ik het goed dat ik mijzelf s'avonds weer "moet" afmelden als de 0 gehaald is ??

 

Wellicht een tip, na de bovenste berichtjes gelezen te hebben over verveling en afleiding !!

 

Een aantal weken geleden moest ik van mijn HSP coach opschrijven welke dingen ik nou erg leuk vindt, aangezien ik wel genoeg te doen heb met een eigen zaak ;-) maar daardoor geen TVM nam (tijd voor mijzelf). Ik stuitte toen op de onderstaande webpagina. Welke dingen kan ik doen als ik mijzelf verveel, tijd over heb, afleiding zoek of in mijn geval als invulling van TVM tijd, die ik nu elke dag in mijn agenda moet plannen.

 

http://www.hulpbijangst.nl/viewtopic.php?f=28&t=16864

 

Wellicht kunnen jullie hier iets mee!!

 

Fijne dag allemaal.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff Hanah, dat is heftig... Ik heb het zelf een aantal jaren geleden meegemaakt met mijn beste vriendin.

 

Ik weet niet in welke situatie jouw vriendin verkeerde, maar de mijne was al jaren bezig met psychoses, manisch depressief en ging kliniek in en uit. Het was voor haar geen leven, ik had er daarom vrede mee. Ze hoefde niet meer te lijden, hoefde niet meer te vechten tegen al haar demonen en kreeg eindelijk rust. Uiteraard was er verdriet en denk nog vaak terug aan de hele leuke tijd (20 jaar) en de muziek die wij samen deelden. De gekkigheden die wij uit haalden. En die raken mij nog steeds. Maar daarna kwam de aftakeling en die vond ik voor haar vele malen erger dan de stap die ze uiteindelijk heeft genomen.

 

Maar goed, het kwam voor mij uiteindelijk niet plotseling en ik weet niet hoe het dat bij jou is.

 

In ieder geval heel veel sterkte en kracht voor de aankomende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van een tip van een  forumdeelnemer (die reageerde op mijn onderwerp in ditjes en datjes) doe ik vandaag ook voor het eerst mee met het dagpact.

 

Goedemiddag allemaal, ik ben vandaag 2 maanden en 30 dagen nuchter. Hoop nog dat er vele dagen, maanden, jaren mogen volgen :-)

 

Een fijne dag iedereen!

bewerkt door Hartendiefje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pumkin. Aan spinning doe ik graag! Zie er altijd tegen op naar de sportschool te gaan, maar als ik er ben geweest vol ik mij heel voldaan.

Overcompensatie? Zolang het sport is is dat niet zo erg toch?

Er kunnen wel wat kilo's af! Straks al dat ijs weer :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sporten is echt een goede vervanger en ik ga me er langzaam aan ook steeds positiever van voelen.

Bij een baal dag even sporten en alles ziet er weer anders uit.

Spinning is zeker zwaar.

Ik wissel het wel af met af en toe een lesje, of cardio. Vooral een half uurtje loopband vind ik ook heerlijk.

Ik merk wel dat ik steeds vaker wil ja. Het liefst elke dag, maar dat is ook niet helemaal goed voor je lijf denk ik.

Maar het geeft zo'n kick!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klinkt goed Lars

en je snapt dat je tijdens de trainingen

het meeste opsteekt als je niet drinkt he.

Lijkt een inkoppertje, maar echt, ik heb

zoveel gedaan toen ik nog dronk, en

de kwartjes gingen pas echt vallen en

echt landen toen ik op de 0 stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...