Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 mei


Aanbevolen berichten

goeie morgen mensen

Ik heb niets gelezen maar hoop dat het nog goed gaat met iedereen.

Hier gaat het met het met roken goed. Nu 20 dagen vrij van sigaretten. verder gisteren een huildag gehad.

als ik hier zeg dat ik ergens moeite mee heb heb ik gelijk een nieuwe therapie aan m'n kont hangen dus het werd me allemaal teveel.

Gisteren veel gehuild en toen ik met een emmertje met zandzakjes moest lopen in de gymzaal en die brullend op een bankje neer moest leggen zag ik mez\elf lopen en kreeg ineens zoveel medelijden met mezelf ( iets wat ik helemaal niet ken) mocht ik een middag vrij hebben en heb geslapen.

Nu gaan ze het rooster aanpassen. God zij dank.

Zo nu gaan we eten. Een hele fijne middag allemaal :heart: :lips:  :lips:  

Hé Herr Soothe :)  :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het de laatste weken bergafwaarts. Ik ben al maanden bezig met het zoeken naar de juiste medicatie voor, nou ja tegen eigenlijk, mijn depressie(s).

In april begon ik mij beter te voelen, zomaar, zonder er hard voor te moeten werken.

Ik kende het gevoel niet meer.

Niet meer dat loodzware elke dag, heerlijk.

Dat heeft bijna 4 weken geduurd en toen verdween het weer, waarschijnlijk door een verandering in de medicatie ( om de bijwerkingen beter onder controle te krijgen).

Inmiddels ben ik weer 4 weken verder, is de medicatie verhoogd en voel ik me weer verschrikkelijk somber.

En angstig en moedeloos.

Ik heb even mogen proeven aan dagen en nachten zonder depressie.

Weer terug naar daarvoor likt extra moeilijk.

Heb ik de energie om nog een keer ........

Ik wil vergeten......

Helpt niet, kan niet, lost niets op.

En nu ga ik morgen op vakantie, en daar zie ik als een berg tegenop.

Geboekt toen ik me beter voelde en nog niet wist dat ik mijn vakantiegeld moest besteden aan het vervangen van mijn voordeur.

Het is wat Nadia, jij wilt graag en kunt niet.

En ik? Ik weet niet waar ik het zoeken moet en wil eigenlijk niet.

Maar ja, thuisblijven helpt ook niet.

Ik voel me kwetsbaar nu wat alcohol betreft.

Ik hoop dat ik de confrontatie aan kan.

Als hulp wil ik graag een vakantiepact met jullie sluiten.

Het helpt mij om te bedenken dat ik daarop sta en dat jullie dat weten.

Een extra zetje voor me, een ruggensteuntje.

Een verlengd weekpact zeg maar.

Morgen weg, over 10 dagen weer terug.

Boletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jannigje,

 

Het zou zot zijn als ik op een vakantiepact ging.

Wel vind ik het erg dat je je zo belabberd voelt.

 

Wat kan een mens tegen je zeggen?Het lijkt me wel goed om op vakantie te gaan.

Ook als is de hoera stemming er niet.Wat verandering doet wellicht een beetje goed.

Je zal wel niet naar een grote stad gaan denk ik. Veel bewegen is erg goed.

Heel veel bewegen.Laat alles maar een beetje komen en doe wat het beste uitkomt.

 

En verder Jannigje,ik weet het ook niet precies.

Houd je zo goed als mogelijk.

 

Kop op!

bewerkt door Soothe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer toch te genieten Jannigje. Heb met je te doen maar daar heb je weinig aan. Hoop dat je over 10 dagen terug komt en verteld dat het mee viel en je positieve energie hebt opgedaan.  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Soothe.

Weet je, je kunt ook weinig zeggen, ik zou ook niet weten wat. Maar het doet mij goed dat je reageert.

Ik hoop ook dat de verandering van omgeving en de mooie natuur me goed zullen doen.

Ik ben misschien wel genoodzaakt om zelf veel te bewegen, want diesel is in Frankrijk nog mondjesmaat te krijgen volgens de ANWB, dus weinig toeren en maar veel wandelen.

Het landschap is in ieder geval prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje dat is helaas heel herkenbaar: je niet verheugen op, maar er alleen maar tegenop zien.

Sterkte lieve vrouw

Mijn Gerrit, wat ontzettend aardig van je.

Ik snap nu ook pas Soothe zijn opmerking .

Nu ik mijn vraag teruglees, snap ik jullie reactie. Het gekke is dat ik helemaal niet bedoelde te vragen of anderen met mij dat pact aan wilden gaan, dat was niet eens in me opgekomen. ik bedoelde een pact "in mijn eentje" waarvan ik jullie op de hoogte bracht, zodat ik dat als ruggensteuntje kon gebruiken.

Niet stilzwijgend gaan, maar me melden, delen.

Mijn Gerrit, we hebben geen internet in het appartement, dus ik weet niet of en hoe vaak ik in de gelegenheid zal zijn, maar als het me lukt, zal ik een draadje aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt zo opgenomen op crisis. Laat mijn laptop thuis dus jullie zien mij wel een keer weer verschijnen. Jannigje hoop dat je toch een fijne vakantie hebt. Gipsy zet hem op! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt zo opgenomen op crisis. Laat mijn laptop thuis dus jullie zien mij wel een keer weer verschijnen. Jannigje hoop dat je toch een fijne vakantie hebt. Gipsy zet hem op!

Wat is er gebeurd dan dat zo'n spoed heeft?

Heerlijk gefietst vandaag en vanavond rustig voetbal kijken. Grappig dat er mensen over de belasting beginnen: ik moet morgenochtend ook een uurtje wat formulieren gaan invullen :-(. Uitstel is geen afstel als het belasting betreft helaas..

Veel plezier vanavond bij hopelijk een mooie pot voetbal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So...en na een vroeg ochtendwandelingetje behoorlijk actief geweest vandaag.

Slaapkamer muur geschilderd. Moe maar voldaan nu.

 

Wat zo'n 'actieve' start van de dag doet...jee...die hou ik erin...

 

Lars, sterkte!

 

Ietje....wat naar dat je je zo somber voelt...voor je kinderen kun je het niet verbergen...hoeft ook niet.

Ze voelen het toch wel aan. Weet ik uit ervaring  :(. En je bent hun mama, gewoon de liefste!

Ook als je niet blij bent. 

 

En Jannigje...meid...da's niet fijn om zo te gaan...hoop dat het je toch wat oplevert in positieve zin.

 

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, Jannigje, het is ongelijk verdeeld in de wereld....lekker eten daar, hoor! Ik ken het wel een beetje, nergens zin in, overal tegenop zien. Ontzettend naar dat het nu al zo lang duurt.

Vandaag weer keurig aan het dagpact gehouden.

En zo strompelen en struikelen we het leven maar een beetje door. Van crisis naar crisis en tussendoor af en toe een feestelijk taartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...