Spring naar bijdragen

Woensdag 18 mei 2016


Aanbevolen berichten

Goede morgen forummes,

 

Voor een ieder die sterkte nodig heeft wens ik dat!

 

Met mij gaat het goed. Gisteren de hele dag druk geweest met het halen en poten van planten bij schoonfamilie. Was daarna flink moe en ben erg vroeg naar bed gegaan. Ja ik had wel even trek na de klus (zoals gewoonlijk een beloning hé) maar ik ben trots dat ik er niet aan toegegeven heb.

 

Vanmiddag zal het wel zwaarder worden vrees ik .... om 13:00u heb ik thuis een vergadering ... een door de rechter verzocht forensisch psychologisch onderzoek naar mijn zoon.

Het is allemaal veels te laat joh! Waar hij nu weer zit, in Zetten zeggen ze zelfs dat hij over 3 weken dakloos is. Hij wordt dan 18. Volgens de wet moeten ze hem dan laten gaan.

 

zucht .... dit heb ik nooit gewild nog gewenst. Hij is indertijd zo gewenst en vanaf de geboorte was het      te   zwaar   voor mij alleen. Teveel om hier te benoemen.(nee niet door drank misbruik) Sterker nog .... ?! vanaf het moment dat ik zwanger was (op de 6de dag na conceptie) heb ik niet meer gedronken tot na de derde maand na zijn geboorte. Ik vond dat ik dat niet mocht doen omdat zijn lichaam niet van mij is en ik het niet mag bezoedelen met gif.

 

Ik ben benieuwd naar wat er uit dat gesprek komt vanmiddag en hoe verder.

 

Vanochtend moest ik een bloeddruk meter halen om gedurende 5 dagen te meten. Welja, het zal de leeftijd zijn denk ik ...

 

LARS sterkte joh. Ik hoop dat jij je snel herpakt en zo de schade weet te beperken. Kom op hé!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel ... helaas...ik was er al bang voor .

Ik ben gestruikeld. En juist vanwege deze situaties heb ik hulp gezocht. Nog steeds niets gehoord van IrisZorg.

Ik drink nu mijn 2de halve liter bier van de .. waar de literfles wijn ook nog op me staat te wachten.

Sjit sjit ... zucht.

Ik sluit af en morgen ben ik er weer.

Belangrijk voor mij om te vermelden, ondanks dat mijn zoon uit de jeugdgevangenis is zit hij toch "vast" in Zetten. Goddank. Ze houden hem in het oog.

Ik ben heel erg benieuwd wat uit dit onderzoek komt. Wat een vragen kreeg ik en dat 2 uur lang ... ppfft.

bewerkt door regenboog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owkee....nah, vandaag voor het eerst weer een (bijna) volledige werkdag gedaan, op 1 uurtje na. Gaat de goede kant op. Straks lekker koken, we doen peultjes!

Ik heb de bezorgdienst ontdekt, nu hoef ik niet meer elke dag de super in. Want met 2 van die grote knapen in huis gaat er heel wat doorheen en aangezien ik geen auto heb, verdeelde ik het over de hele week. Komt me vandaag héél goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet jullie hebben gelijk maar al je je vizier op zuipen hebt gezet dan ...

Suikertje. Ik heb zojuist meteen gebeld....en wst blijkt ... ik sta niet in het systeem ... morgen wordt ik gebeld. Ben benieuwd.

Ik weet dat jullie (wij) gelijk hebben ... maar als je besliten hebt te drinken dan ... ooh sjit. Hoe staat dit tegenover mijn niet meer willen drinken. En ik was al bijna 2 kg afgevallen,echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... maar als je besliten hebt te drinken dan ... ooh sjit. Hoe staat dit tegenover mijn niet meer willen drinken. En ik was al bijna 2 kg afgevallen,echt!

 

een praktische definitie van verslaving.

Kop op, je bent de enige niet die hier last van heeft.

En nog meer kop op, het kan!!!!! ... besluiten niet te drinken als..... en dan klopt het (weer) tegenover je niet meer willen drinken.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...