Momentum Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen, ik meld me af,en meld me aan.Dagpact: momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen. Dagpact: momentum Lars Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen, Een mooie, droge woensdag gewenst allen! Nu heerlijk op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen Zon en fluitende vogeltjes. Vandaag dodenherdenking, voor mij moment om even bij stil te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Het mooie weer lijkt eraan te komen. Vanmiddag met Djana naar het strand. Eerst een paar uur aanwezig zijn op werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Lars, ik zou niet reageren op berichten van Tweed, daar is hij op uit. Stopt denk ik van zelf als je niet reageert. Moet je werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Ja dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Ik ga ook niet meer op hem reageren. Ben er klaar mee. Jij weer naar de bibliotheek vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Nee, vandaag nier. Eerst komt woningbouw voor reparatie badkamerfontein, daarna plantjes kopen voor balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Altijd goed kan je genieten de komende dagen van je balkon. Ik heb hier maar een klein terras. Twee niet lekker zittende tuinstoelen. Kijken of het lukt om vandaag een luie tuinstoel te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen, prachtig weer, maar nog wel erg fris... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Lars Albert Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen frummers. Heb mijn moment van 'tel tot tien en blijf zennnn' er al weer op zitten... Laptop, nog maar paar dagen oud, vond het tijd op te gaan updaten of zoiets... en is drie kwartier daarmee bezig geweest Afijn, hij doet ut weer en inmiddels staan koffie en thee klaar. En het lijkt er op dat we weer een hartstikke mooie dag gaan kijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 goeie morgen frummers met veel zon idd de komende (strand)dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Dagpact Momentum Lars Albert Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Een hele goede morgen beste mensen, En wederom maar 3 uurtjes werken vandaag Dus stap zo op mijn fiets. Jane Geniet alvast van de voorpret, betreft de mooie stranddagen die er aan gaan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 ga ik doen Raps, en jij van je vrije uren Eerst maar eens te fietsen met maatje, ook prachtig weer voor. Wat ziet de wereld er toch ineens heel wat beter uit met die zon aan de hemel he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Dagpact: Momentum Lars Albert Rosa Rapilos Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goeiemorgen, ook namens mij: fijne dag allemaal. Op straat loopt ook iedereen te grijnzen en Toine, het is inderdaad fris, maar het gaat warmer worden, zei de bakker. En dan is het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goede morgen, Luxe probleem hier. Ik heb geen zin in drank, geen trek, geen behoefte.. Ik heb momenteel geen tips en trucs voor mensen die willen stoppen met drinken. Behalve dan die ene: neem vandaag de eerste niet. Tja, da's logisch.. Dan kan ik gaan zoeken, peuren, ploeteren, graven, onderzoeken, boos worden, laconiek worden, voornemens maken, etc. etc. etc..... om dan tot de conclusie te komen dat alles valt of staat met die eerste wel/niet nemen. Dus, om een lang verhaal kort te maken.. ik heb even niks te zeggen. Dat is, vind ik, een luxe probleem op een forum. Vandaag drink ik niet. Mooi voornemen. En dat gaat waarheid worden als ik die eerste niet neem. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goeiemorgen Even afmelden voor gisteren nog. En vandaag weer op het dag pact. Straks hulp met internet. Hoera!! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 (bewerkt) Een hele goede morgen vol overgoten met gouden stralen die ons zeker zullen verwarmen. 4 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Dagpact: Momentum Lars Albert Rosa Rapilos Basta Smart Agnieta regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Albert Rosa Rapilos Basta Smart Agnieta regenboog Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden