Gast Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 ... Soms wou ik dat ik niets dacht. Daar denk ik dan aan. Zou een mens ooit stoppen met denken? Ik bedoel dan nog voor ie doodvalt natuurlijk.. Misschien is yoga wat voor jou? Het helpt mij erg goed als mijn hoofd op hol slaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik zal mijn naam er ook maar weer eens bij zetten. En een goede zondag allen. Dagpact: MomentumRosaRapilosLarsRegenboogBastaNadiaAlbert Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Lars, zelf ook even wat afleiding gaan zoeken. Je dochter is geen oppas he. Kom op, op eigen benen staan, je kan het vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 We kunnen nog veel leren van dieren ..Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemiddag allen, Na mijn werk, vanochtend bij ex op de koffie en 7 km. gewandeld. Heerlijk dit weertje, Daarna nog een poosje op het balkon. 2 flessen water op, ex 2 glazen wijn. Mis het momenteel niet echt gelukkig. Nu even thuis, over 10 min. nog een uurtje werken, en de dag zit er weer op. Maar die zon is zalig in elk geval. Jane, Succes met je computer (alhoewel je dit nu waarschijnlijk niet kunt lezen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 gezlen hoor Raps, thuis weer, zoon doet gelukkig niet moelijk al had ik zelf vaker moeten proberen alles uit te doen en weer opstarten, na 2 x deed ie het weer. Maar Mozilla was er af geknikkerd en er waren dingen weg dus er was wel iets loos, wat ook hij niet begreep. Ikzelf heb 2 linker handen met techniek. (en hij met huishouden doen, zag ik nu ik onverwacht langs kwam ) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Meld me weer droog af, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Een goede nachtrust allen. Hebben jullie ook wel eens zo'n tenenkrommende flashback? Ik werd net herinnerd, door iets, aan een situatie een dikke vijf jaar geleden. 'Was ik dat echt?' Zo'n herinnering waarvan je onder de dekens kruipt van schaamte. Maar vandaag weer alles droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ja Tomtom die heb ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik meld me ook droog af. Ga vroeg slapen en morgen vol goede moed naar. IrisZorg voor hulp. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Tot mails. huttula en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedzo Lars. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ook hier een droge afmelding Welterusten Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik ben ook weer geslaagd. Welterusten Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Dagpact geslaagd en ziekenbezoek ook zeer geslaagd probeer nog iets te regelen dat ik vrijdag weer kan truste allemaal Sowhat en Nadia reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Hier ook geslaagd. Het was een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik ook: droog! Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Albert hoe was het met je broer? Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 O sorry Albert, ik had je bericht niet gezien. Fijn dat je bezoek geslaagd was. Nu echt welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden