Momentum Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Dagpact: momentum. Goedemorgen,fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen allemaal☀ Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 April doet wat ie wil is gelukkig voorbij. Laat het mooie weer nu maar komen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Dagpact Momentum Rosa Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen beste mensen, Zit aan de Brinta, met frambozen. Zo weer werken Kom misschien later nog wel even langs piepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen frummers. Hier is het heerlijk zonnig en windstil.... En binnnen staan koffie en thee klaar. Ik wens je een fijne zondag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen allen, Zo ben weer nuchter en morgenmiddag mijn afspraak bij Iriszorg. Ik wil graag stoppen en er helemaal vanaf blijven. Vandaag drink ik niet! O, en hier schijnt de zon nog niet ... hopelijk komt dat nog dan heerlijk relaxed in de zon zitten en genieten. Tot mails weer op dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Hallo Lars, betekent dagpact vandaag niet drinken? Ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 (bewerkt) Goeiemorgen! Ik zet je op het dagpact, Regenboog, succes! Fijne zondag allemaal. Dagpact: Momentum Rosa Rapilos Lars Regenboog Basta 1 mei 2016 bewerkt door basta regenboog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Oke. Dan zal ik me vanavond droog afmelden. Fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goeiemorgen! Ik zet je op het dagpact, Regenboog, succes! Fijne zondag allemaal. Dat is goed basta. Dagpact: Momentum Rosa Rapilos Lars Regenboog Basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen allemaal. Hier schijnt de zon, gelukkig. Regenboog, welkom niet op het forum, succes met stoppen, maar vooral met gestopt blijven. Ik wens ons allen een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen morgen! Ik ben niet bijgelezen maar hoop dat iedereen goed gaat.Vast wel! En zoniet, raap die ballen op en gooi ze in de lucht.Met mij gaat het op en neer. Neer en op. Niet qua alcoholgebruik maar gewoon. In gedachten.Soms wou ik dat ik niets dacht. Daar denk ik dan aan.Zou een mens ooit stoppen met denken?Ik bedoel dan nog voor ie doodvalt natuurlijk.. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 En toen zag ik de regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Het wordt zomer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Yep volgende week lekker warm! Het werd tijd.Dat doet me automatisch denken aan Bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 T is hier stil dus ik ga maar even verder met wat ik van plan was. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik miste je al Fleurtje, fijn je te zien. Hoop dat je je snel toch weer een heel stuk lekkerder in je kippevelletje zult voelen zitten. Even nog de slingers ophangen voor je jarigen.. Van harte 1977, Peet en Lavendel, de zon schijnt speciaal voor jullie een stukje harder dan de afgelopen dagen.... Hoop dat jullie een fijne dag hebben (Ik las even wat berichtjes van 1977 bij wie is wie.... zelf alles weggehaald indertijd, maar uit de reacties kon ik opmaken dat je hier al veel vaker had rondgezworven... hoop dat het goed met je gaat, wie weet lees je wel nog steeds mee.... ) Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 En nu.... huphuphup jas aan en naar buiten..... Maak er een mooie dag van lui... geniet van de zon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 goeiemorgen frummers. pc thuis doet het niet, dus vanuit de bieb even kort. Straks naar reddende engel in de vorm van zoon handig een pc-nerd in de famillie. moest alleen wat dichterbij wonen want via teamviewer lukt nu ook niet.\ fijne zonnige dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa Rapilos Lars Regenboog Basta Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ik logeer even bij mijn zus. Altijd gezellig. Zij geeft helemaal niks om drank (jawel, dat soort mensen bestaat ook!), lekker rustig. Al moet ik zeggen dat het me thuis tegenwoordig ook vrij makkelijk afgaat, toch heb ik er hier veel minder gedachten over. Is het het gezelschap, of dat de plek níet verbonden is aan drinken voor mij? In ieder geval voelt het lekker ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemiddag Welkom op het forum Regenboog Gelukkig kan mijn balkondeur weer open, de lente meldt zich in Drenthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Goedemiddag Dagpact: Momentum Rosa Rapilos Lars Regenboog Basta Nadia Albert Heb een mooie dag, Zit bijna in de trein naar Zwolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Ben nu in Amersfoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden