lady jane Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 ik was vroeger een tomboy Basta misschien dat het daardoor komt? maar haken kan ik echt. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ik was ook een jongensmeisje! Voetballen en bomenklimmen. Totdat inderdaad Etty, alle bollingen en welvingen begonnen te groeien, toen ging ik naar de hakken en de rokjes,,want dat deed iedereen. Mijn dochter is stoer gebleven, zij en haar vrienden dragen dezelfde kleren, beetje hiphop. En toch is ze zó vrouwelijk, charmant en sexy. Bloedmooi in haar sloeberkleren. Mijn man huilt bij zielige films en dan gaan wij, zijn rotvrouw en zijn rotkinderen, lachen. Sorry Lars. Maar eerlijk gezegd staat die gevoeligheid van hem op mijn lijstje met punten waarom ik van hem hou. En vind ik jouw (Lars)!kwetsbaarheid, en je moed die hier te tonen echt stoer en aantrekkelijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Mannen van Mars en vrouwen van Venus?? Ik kom van de 3rd Rock From The Sun en snap hier allemaal niet veel van, hoewel ik m'n best doe. Om te huilen toch? Maar dat doe ik maar niet. Gatverrrr.... Ingewikkeld als je over emoties na gaat denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 'Can you feel it, can you feel it, can you feel it...oe!' (liedje he?) basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 (bewerkt) Oeh, uitgelachen worden als je huilt, daar moet je wel tegen kunnen. Word je hard van . Lacht ie dan mee? Kan heel bevrijdend zijn:) Ik moet het wel even nuanceren, hij schiet vol, dus niet boehoehoe. En het zegt hem niks, hij lacht ons uit omdat we de diepere gevoelslagen niet begrijpen. (van Bambi)Maar Kohtje, wat snap je niet? Bedoel je dat je het niet herkent, of snap je überhaupt niet waar we het over hebben? Lars 19 september 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Ja, sorry, sorry. Ik ben nu weer ernstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Onverwachte herkenning hier op je draadje Basta. Leuk. Ik was een meisjesjongen en de a op het eind van mijn forumnaam staat er niet voor niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Klinkt bemoedigend. Ze willen zo graag dat ik ga janken hier. Mooi niet straks iedereen in een deuk hier. Dit is wel de quote van de dag, hè? Meya, wat hield meisjesjongen in? Geen voetballertje, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Liefst met de meisjes spelen. De hele lagere schooltijd gepest, misschien dat dat er wat mee te maken heeft. Voetballen ben ik inderdaad pas gaan doen na mijn 25e (dat merk je aan de kwaliteit van mijn spel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 Omdat? Zal jij niet weten, nee... tss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 De hele lagere schooltijd gepest, misschien dat dat er wat mee te maken heeft. Iets te maken met je, laat ik zeggen, sombere gemoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Even een rijtje om bij de les te blijven. De volgende kenmerken zijn typerend voor alcoholafhankelijkheid: Er is lange tijd ontkenning over het gebruik en de hoeveelheid, men bagatelliseert de ernst Er is ontevredenheid met de huidige situatie, me wil er vanaf, of het liefst weer sociaal drinken Er is een verhouding met het middel, en daardoor is er ook een machtsverhouding Er zijn gewoontepatronen en dwangmatigheid tav het gebruik Er is grensproblematiek, men overschrijdt eigen en andermans grenzen Er is energieverlies Er is negatief zelfbeeld, men veroordeelt zichzelf Uit 'de grote Verdoving' van Erik Stofferis kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Je hebt een mineurtje vandaag, hè Lars? Morgen weer een onverwacht positieve dag, wedden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Morgen nieuwe dag hé Lars. Hoe gaat het verder met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Goed zo.. Hoe gaat het met jou Basta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Wil ik net uitgebreid antwoord gaan geven, en waar is iedereen dan??? Nee hoor, dank je wel voor het vragen. Het gaat goed, ik ben naar de film geweest. (Captain Fantastic). Mijn beste vriendin heeft nooit gedronken, dus met haar is het alleen maar nóg fijner dan het altijd al was. Ik vecht wel met het saaiheidscomplex. De vijf in de klok is zijn belofte kwijt. Ik weet dat het een denkfout is, maar ik moet me dwingen de voordelen van drinken áltijd tegenover de nadelen te zetten. Eventjes leuk vs heel veel ellende. Ik las bij jou iets soortgelijks, toch Lieve? Alert blijven. Ik ga nog even rondlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 ik was gewend aan drinken en het bracht me wat Maar zonder drinken bleek de wereld frisser; mijn gedachten zelfs... mijn koppie Ineens was er meer moed... meer wijsheid,.... best apart. En er was tevredenheid nadien. Niet te verwarren met saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Terwijl jij dit schreef las ik jouw draadje bij. Twee dagen droog per week... maar als ik bovenstaande lees, wil ie dan niet veel liever nul? Of worden de minderaars gek van dat gepush van de stoppers? Dat zou ik me kunnen voorstellen, namelijk. In elk geval: slaap lekker, Smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 september 2016 Rapport Share Geplaatst 20 september 2016 Klopt. Nul is vast fijn. En ja opgejaagd voelen soms. slaap fijn, jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Ha Etty, Dat is wel even iets anders ja... Ik ben altijdn geneigd om te doen wat Lars doet: het begrip 'saai' uitpluizen, en daarna natuurlijk onwaar maken. Hoofd, hoofd, hoofd. (Zie, ik ben een echte kerel) Aanvaarden, hmm.... tja, dat kan natuurlijk ook... IK BEN NIET SAAI!!!! Even wennen. Ik ga naar die website kijken. Ik heb trouwens enórm van captain fantastic gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Tijd over....lijkt op saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 21 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Tijd over, in de zin van niet druk? Huh, jij had toch het omgekeerde, een tijdje geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Nee, tijd over in de zin van, niet bezig zijn met drank, daardoor je realiseren dat er heel veel tijd is om iets te 'doen'. Zoveel, dat ik niet weet waar te beginnen, waardoor er niets gebeurt en ik aan het eind van de dag denk..wat ben ik saai. Is het nog te volgen (geloof dat ik het zelf amper begrijp ) basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 (bewerkt) Hmm saai... ik schreef ooit een stukje over hoe graag ik meneer gemiddeld zou willen zijn. Met 1,8 kind, golden retriever, 9 tot 5 baan, postzegelverzameling en een Audi voor de deur. Vriendin zei prompt dat wanneer ze zo'n vent had, ze een affaire met een Quinn zou beginnen. Je blijft jezelf heus wel. Zonder drank in een betere versie. Edit: typen is moeilijk. 21 september 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2016 Rapport Share Geplaatst 21 september 2016 Je bent je gevoelens niet...en ook je gedachten niet. Ik kom er steeds meer achter dat 'angst' een hele grote rol speelt bij emoties. Het onderzoeken, uitpluizen van hoe het werkt, maakt dat er steeds meer momenten komen dat ik het ook daadwerkelijk kan integreren. Heel af en toe dan..maar dat is het begin. Weten en doen...Ladyjane schreef zo mooi zonder handeling geen verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden