Eef123 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Hey Basta, fijn je te lezen, ook al is het in een struggle. Die we hier allemaal maar al te goed kennen. Je bent niet alleen, en dat scheelt. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Wat heb je nodig Basta om bij de les te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Sorry, nog maar een hartje...ook voor Koh... Wacht heel even, om te delen dus? Koh, ieder de helft? Of om de beurt een week, jij mag het zeggen. (En dank je wel voor je reactie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik nam 'm helemaal en geef 'm ook weer helemaal aan jou. Je kunt wat je hebt alleen behouden door het door te geven. Da's delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (bewerkt) Wat heb je nodig Basta om bij de les te blijven? Jullie!! En jouw lama, ik ben jaloers! Ik ben zo dol op lama's! Maar serieus, Lars, ik heb zoveel aan alle reacties. Ik ga nu hardlopen, tien kilometer, zo: Fo-Cus-Hou-Den, Fo-Cus-Hou-Den, Fo-Cus-Hou-Den... En dit: Mijn verlangen om droog te blijven is geen vluchtig voornemen, het zit in mijn hart, met heel mijn wezen wil ik het, zo graag en al zo lang. Het is een vurige wens, en dat is heel wat meer dan een voornemen. Dag lieve Lars. (ik zie je nog staan namelijk) 1 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (bewerkt) Ik nam 'm helemaal en geef 'm ook weer helemaal aan jou. Je kunt wat je hebt alleen behouden door het door te geven. Da's delen. Dank je wel, ik neem 'm mee. 1 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Wat zijn jullie schattig voor elkaar.. en Basta je kunt het perfect volhouden, je bent een sterke krachtige vrouw die weet wat ze wil. Niet drinken, je bent nu zo een zalig mens.. en je hebt het niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Oók schattig hoor! Dank je wel, wat een mooi bericht. Ik ga morgen weer op het jaarpact, nu klaar met al dat gesidder. Nu ga ik even rondneuzen om te zien hoe het met jou gaat. Trouwens, ik krijg mezelf niet uitgelogd. Dwz, uitloggen gaat wel, maar als ik de site weer open, hoef ik me niet meer aan te melden. Herkent iemand dat? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Dan heb je waarschijnlijk het vakje onthoud me of iets dergelijks aangevinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Wat een triest vinkje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Vind je? Ik onthoud je zonder dat vakje ook wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 dat vinkje heb je niet nodig, maar wel leuk dat je zo nadrukkelijk aanwezig bent.. Goed zeg op het jaarpact -- fier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ja, daarom! Zo'n wanhopig verzoek. Een vergeetmenietje. Is het bij de instellingen, Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Zeg lieve Q en Basta jullie zijn zo lief tegen elkaar, moeten we iets weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Huppakee op het jaarpact! Goed van je Basta. Waarom vind je lama's leuk? Beesten spugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ja, maar Lieve, ik heb het idee dat wij in dezelfde klas zitten, van worstelen naar wortelen. (Ik las het je draad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Quinn, sssst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Nee, bij het aanmelden zit dat, maar misschien zit er ook wat in de instellingen. En niks mis met lief tegen elkaar zijn, morgen ga ik wel weer cynisch doen, voordat ik het afleer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Lieve, ik verklap niks, maar je bent welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Wat romantisch weer Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik vind lama's leuk, Lars, omdat ze zo'n ongelooflijk domme, maar tegelijk ook arrogante uitdrukking hebben. En ze zijn zo lelijk. Als het kon, nam ik er één in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Zal ik 1 voor je smokkelen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (bewerkt) (Ik heb hem gevonden, Quinn, de vink. Dank je wel) Jaaaa, Lars! 1 december 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 idd Lama's spuggen.. viezig, maar ze eten wel wortelen.. huh wortels ? Eigenlijk als we zouden mogen koppelen zijn jullie wel aan elkaar gewaagd denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Lekker wortels spugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden