kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Blij dat jij het ff zegt Basta, sjonge, jonge...zo kan ie wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Ja toch? Borstklopperig duootje. Lieve, ik herken heel veel in je bericht. Er kleeft nog steeds een belofte aan alcohol: Feest!! Het laat me niet los, schuttingwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Echt erg hoor, ik zag een koddige man vandaag en heb mijn vriendin jullie dilemma voorgelegd. Wij zagen er weinig sexies aan Sorry Lieve; had er graag een foto bij geleverd... basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Dat is ons groeiende zelfbeeld (en de rest) basta. Zijn we trots op. Pas je op met je schuttingwoorden? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Meya heeft al ontdekt dat je jezelf niet kunt liken, maar anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Klopt Basta - alcohol - feestje - gezellig.. raar dat dit toch nog steeds wat blijft hangen.. Voorbeeld van (voor mij) een super koddige man is Jude Law ;-).. ik blijf volhouden hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Jude Law.... Tijd voor veldonderzoek, Lieve. Je hoort asap van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ik ga ook nog ff checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Lieve lieve toch... Jude Law is niet koddig, Jude Law is vet sexy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ja dat bedoel ik dus gewoon.. hèhè we zijn er.. was dit nu moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Nou, makkelijk was het niet hoor, Lieve. Ik moet gewoon mijn eigen beeld bijstellen. Nu lees ik weer dat Meya een rok en grote maat pumps in de kast heeft. Dat is wennen, hoor! Ook al vind ik mannen met pumps bij voorbaat interessanter dan mannen zonder pumps. Sorry Lars. Hoewel... niks is zeker. Pfff, snap je, Lieve? Boeiend, maar niet eenvoudig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Ik weet het.. maar moeilijk gaat ook en is vaak leuker.. We kunnen in elk geval niet zeggen dat de mannen hier saai zijn hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 oei oei.. jij voelt je al wat beter blijkbaar :-) --- heel nieuwsgierig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 (bewerkt) O jee, en mijn draad begon zo serieus!! Met stukken theorie enzo, heel boeiend en intelligent. Ai Lars, er wordt wel goed voor je gezorgd, toch? We hebben geduld. Rustig jij! 1 november 2016 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2016 Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 Grote maat, grote maat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2016 (bewerkt) Ooooh ja!! Over snelle conclusies gesproken, sorry Meya! Misschien heb je wel een 38je. 2 november 2016 bewerkt door basta Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2016 Ik kan zo nagenieten van droge avonden, vooral als ik bedenk hoe ik me nu gevoeld zou hebben met drank achter de kiezen. Spijt, wat is het toch een rót-emotie. Maar daarentegen is tevredenheid zo aangenaam. (Meya, voor de duidelijkheid: ik heb dus niét gedronken, niet) Het blijft moeiljk, helaas, maar ik hou vol. Meya, lady jane en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Blijft het moeilijk Basta? Voelt nog als een gevecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 (bewerkt) Ja, helaas heb ik weer een achterdeur. Die zit wel op slot, met vergrendeling en al, maar hij is er. De eerste maanden was het uitgesloten, het bestond niet meer. Misschien is het vooral de angst voor het zwichten, dus niet echt een strijd, met keukenwekker,e.d. Grrr!! Ik zie nu het bericht van ladyjane aan Lars op de dagdraad. Dit bedoel ik, ik wil zo graag 'vandaag niet' vervangen door 'nooit'. " Het woord nooit vervangen voor vandaag niet. Voorlopig, zo lang dat nodig blijkt. Tot er weer een verschuiving is; vandaag hoef ik niet. Voor mij is het een heerlijk idee; nooit meer. Dat is zo gegroeid godzijdank." 3 november 2016 bewerkt door basta lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 komt goed juffertje ongeduld♥ voorlopig maar even in het hier en nu en NU doe je het fantastisch kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Ha, ha, juffertje ongeduld, die ga ik melden! Wat een verrassend perspectief! lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 ons kent ons basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 november 2016 Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 HAHA! 'Ik wil, nu, meteen, alles' Zoiets? Herken ik he-le-maal niet Ff serieus, Daar ging het bij mij ook een aantal keer flink mis. De euforische start zat erop en dan? Volhouden dus...uitzitten. Maar ook onderzoeken, accepteren, mild worden; euh...overgave. T'is een heel proces, maar we hebben hier een aantal inspirerende voorbeelden, noem verder geen namen Jij doet het kei-goed! smart en basta reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Dank je wel! Ja, inspirerende voorbeelden hier, mijn ontzag is groot, echt. kt67 hoort er ook bij, hoor! 'Masters' worden ze (jullie) genoemd, in het boek 'sober for good.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2016 Ha, ha, de volledige ontsluiting. Klopt! In elk geval is 'volharden' al beter, maar nog niet in de roos. Moet jij niet aan je middagdutje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden