Monster Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Basta, wat heb je toch een prachtige schrijfstijl; ik hóór het je denken of zeggen Je hebt een volger. Prachtig. En alles wat je schrijft is zó herkenbaar! basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Nou moe, dát is een leuke dagsluiter!! Dank je wel! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2016 Grinn... "Hoe was je vakantie?" ik zou echt als de dood zijn dat iemand dan met fotoboeken aan komt zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2016 Oh ja.. vakantie was super.. en heb je dan nog altijd niets gedronken in je vakantie. Want vakantie is toch genieten en dan moet je daar toch zeker van die lekkere dure wijn bij drinken. Oh ja en dan het gesprek.. wel knap dat je gestopt bent, maar ik heb je toch liever wat aangeschoten enne ooit ga ik ook wel stoppen hoor met drinken, maar denk tegen een jaar of zeventig, ik geniet er gewoon te veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 29 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2016 Ja, die is ook goed!! 'Ik geniet er gewoon teveel van.' Met deze: 'Ze willen je alles afpakken wat leuk is.' (Ze!) En ik heb deze gehad: 'Niet meer drinken?? En je eet ook al vegetarisch! (Ondertoon: ga dan meteen het klooster in!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zou ik niet doen basta, dan pakken "ze" je ook het uitslapen af basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 het leven moet wel een beetje leuk blijven hoor (dan maar wat korter) basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Uiteindelijk leef je maar één x hé. Inderdaad dan maar wat korter.. Oh ja en een aangeschoten vrouw is zo sexy.. (in bed.. snurk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Echt? Heb je die laatste van horen zeggen??? Dan is een vrouw met zware griep ook sexy in bed, als ze maar duf en niet zichzelf is. Deze nog: Mijn opa dronk elke dag een halve fles jenever en die is 93 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Een vrouw is of altijd sexy, of nooit sexy. In of uit bed, dronken of nuchter, ziek of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Zo is het maar net, en dat geldt voor mannen ook. Ik vind (sorry mede-forummers) dronken mensen zielig en ook genant, ik wil er geen getuige van zijn. Het klinkt heel onaardig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Heel herkenbaar hoor Basta basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Aangeschoten is wel grappig en koddig en sexy naar het schijnt.. stomme is dat dat meestal maar een zeer kort moment is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Bij ons wel basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik zit te bedenken of ik me iemand voor de geest kan halen die én koddig én sexy is. Koddig (boven de 12) is snel sneu, toch? Maar goed, een tikje aangeschoten + sexy kan ik me wel voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 een koddig aangeschoten man kan best leuk en sexy zijn.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Geen bezwaar tegen leuk en sexy, aangeschoten tot daar aan toe (foei Quinn, mag niet!), maar tegen koddig maak ik bezwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 wat is er nu in godsnaam mis met koddige mannen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ik zit al tien minuten mijn uiterste best te doen om voorbeeld te bedenken waarbij het aangeschoten-zijn bijdraagt aan het sexy-gehalte. Ik kom weer bij Scarlett Johanson uit. Niet haar kont ditmaal, maar ze heeft soms iets lodderigs wat ik wel sexy vind. Stof voor een onderzoek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Koddig heeft heel veel betekenissen, misschien vat jij het anders op, Lieve. Voor mij is koddig ook per definitie niet sexy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 ik val totaal niet op macho mannen.. mannen moeten humor hebben.. zoek koddig eens op in het vlaams woordenboek.. dan is het lief, knuffelig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2016 Ja, ik zie het, daar zit het verschil! Hé Lieve, je bent nog standvastig, hè? Begin je ook te wennen aan de invloed op je sociale leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Yep daar zit het verschil ;-). Ben inderdaad nogal standvastig.. koppig, soms wat zwart/ wit.. Mijn sociaal leven is wel totaal anders dan een tijd geleden. Het gevaar is wel nog altijd dat ik die tijd zie als gezellig. Mensen die spontaan binnen kwamen en ik stond bij wijze van spreken al in de deuropening met een fles.. alles was goed om maar te kunnen drinken. Een tijd geleden was een valkuil het denken alcohol nodig te hebben als verdoving.. ontsnappen van de "boze" wereld, nu is het heel duidelijk anders. Ben veel meer bezig met het nog eens samen drinken, het een x "echt" gezellig mee doen. Met toch maar eens toegeven aan de vraag van anderen en ze (bij wijze van spreken) geruststellen. Zoals je weet zit het pleasen en zorgen voor mensen er nogal sterk in bij mij. Maar ook het samen..meedoen.. Goed.. nog altijd dus alert blijven. Hoe gaat het met jou Basta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Precies dat Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 31 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2016 Lars en Quinn, wat zijn jullie toch twee zelfingenomen, van eigenliefde overlopende, narcistische, uiterst met zichzelf tevreden zijnde heren. Tsss! smart, Quinn en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden