Spring naar bijdragen

Maandag 25 april


Momentum

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Jane :heart:  nee in Frankrijk drink ik niet, wèl was mijn besluit al klaar de tweede week daar.

Ik kan hier niet uitleggen (openbaar forum) welk gevoel die mensen me dag in dag uit geven,

heeft te maken met onzeker zijn en minderwaardig, en dat word in Frankrijk zeer versterkt.

Het is geen terugval, je mag het uitglijder noemen, maar voor mij was het gewoon een bewuste keuze.

Het is werkelijk moeten vergeten wat ik daar mee maak, en in dit geval is het niet "morgen is het er ook nog"

want ik ben thuis :)

 

Mikki, nee ik kan niet af en toe drinken, bekijk het maar als uitglijder, maar het is iets meer als dat, als je het vorige leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wel een relaxte dag gehad qua werk, en vind het gewoon fijn dat ik weer thuis ben in mijn uppie.

Ik had jullie verteld over mijn jongste broer (contact en zo)

Kreeg ik in Frankrijk zomaar een berichtje van hem,

" Hé Appie hoe gaat het "

Ik heb geantwoord met " gaat wel redelijk met me, maar je hebt mijn leven een stukje aangenamer gemaakt door je berichtje "

Die App van hem, zo dierbaar daar geniet ik nu nog van

 

Krijg ik vandaag een App van mijn Zus dat hij in het ziekenhuis ligt, zijn vrouw had mijn Zus gevraagd om mij te berichten.

Allergische reactie op een penicilline kuur, normaal maken we 200 bloedlichaampjes aan, hij nog maar 5,

overal rode vlekken en een bloedneus.

Komt goed volgens hem, ze hebben er vertrouwen in dat ze het op kunnen lossen, ik hoop het.

Wil hem nog niet kwijt, ik eerst dan (56) hij is 47

Hierom ga ik niet drinken hoor, dit hoort bij het leven

tsja en zo gaat mijn leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje, deur en raam? Klinkt meer als kastje en muur. WA van je vriendin is wel een goed idee.

AF, wat jammer dat zo'n reis naar Frankrijk daardoor overschaduwd wordt!

Hier een goede dag, minus de ijzige regen waar ik me door moest worstelen. Hoewel het daarna wel lekker knus was, met droge, warme kleren aan bij de kachel.

Dagpact gehaald, dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

het gaat wel goed hier hoor, maar het gevoel, van alc. missen komt steeds terug, maar dan ga ik maar denken, dat ik nou een veel mooier leven heb gekregen, het gevoel van drank missen duurt gelukkig niet lang. Het missen zal wel blijven, maar ik zie HEEL goed de voordelen van niet drinken!

 

Greetz :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe, er is niemand in de huiskamer. Ik kan dus alleen maar met mezelf praten, gelukkig zijn we dan met zijn drieën: ik,mij en mijzelf

Ik heb mijzelf genoeg gehoord vandaag, dus ik doe er verder maar het zwijgen toe.

Rest mijn nog te zeggen, welterusten, slaap zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...