Daantje Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Ik meld me droog weer af voor vandaag. Wens je morgen een betere dag Lars! En wat goed Tomtom dat je de dag bent door gekomen zo . Heb veel respect voor allen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Ik heb een hoop geleerd over mezelf vandaag, dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Ik ga zo slapen: Agnieta, ik neem aan dat jij je ook aan onze afspraak hebt gehouden? Goed gedaan, morgen zien we wel weer verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Darlene Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Lars Kop op, begin opnieuw... Net terug van het etentje... Ik heb het weer gehaald Zo voelt het iedere keer... Bedankt voor alle lieve woorden Slaap lekker alvast allen erik, tomtom2, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Zet hem op Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Wat een worsteling is het toch soms... Maar hier weer een droge afmelding. Morgen weer een nieuwe dag. Darlene reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Lars sorry, ik vroeg naar je plannen en er kwam bezoek, Zie dat er al wat tips en adviezen waren. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Lars de hulpverlening kan jou wel helpen, maar misschien niet op jouw manier en 2 issues tegelijk. Zolang jij drinkt komt therapie niet echt aan. Dus stoppen is prioriteit nr 1. Zie eerst gestopt te blijven. Je ging al fout in de winkel. Net als TomTom vandaag had jij een zware test. Net als TomTom kun jij de volgende test goed maken. Vandaag was oefenen dus. Morgen de 1e echt niet, afgesproken? slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Wat een trieste dag voor velen. De hele dag vechten tegen trek en met dit prachtige weer de hele dag achter de computer. Vier het leven,zonder drank! Je leeft maar zo kort en je bent zo ontzettend lang dood! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 "Als je begint te begrijpen wat je bent, maar het niet probeert te veranderen, dan verandert dat wat je bent." Vandaag stond op m'n scheurkalender bovenstaande uitspraak van Jiddu Krishnamurti die me deed realiserendat mijn ziekte verslaving niet zozeer is te hanteren door mezelf uit alle macht proberen te veranderen maar juist door mezelf te accepteren zoals ik in het diepst van mijn wezen ben, dus van vóór mijn actieve verslaving. Op het moment dat ik ophoud mezelf en de wereld te veranderen, verandert alles. Wat een mooie tekst om mee te gaan slapen. Fijn toch om af en toe wat langere teksten te mogen lezen en wat langer over te denken. Ik twijfel of ik het diepst van mijn wezen voor mijn verslaving moet zoeken. Ik geloof in natuurlijke veranderlijkheid van alles en ik ben niet degene die ik ruim 10 jaar gelden was (in mijn geval dan) Het klinkt ook mooi als het kon want het is terug naar de tijd van voor de puinhoop. Die natuurlijke verandering die gebeurd en kijk je naar, ik geloof niet in constante zaken in tijd. Dat niet natuurlijke bewuste veranderen voelt bij mijn snel als een obsessie en zo obsessief word ik er ook van. Het klinkt zo mooi hoe dichter bij jezelf hoe gelukkiger je wordt en ook al een lange tijd zonder drank.....dan zou gelukkig met mijzelf toch wel eens gaan lukken. Valt niet mee niet willen veranderen als je je zo voelt dat het allemaal niet werkt. Dat eenzaamheid (on)gelukkigheid met jezelf niet zo gaat zoals je hoopt. Obsessief veranderen gaat samen met onrust acceptatie gaat met rust. Via rust hoop ik dat wezen van mezelf te vinden en dan is het wel een interessante vraag, is dat wezen beinvloed door drank of juist niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Trusten allemaal en sterkte aan diegene die het zwaar hadden en niet gelukt is. Eet wat drink wat water en ga pitten. Elke morgen hebben we weer een kans om het droog te houden. Kop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 april 2016 Rapport Share Geplaatst 21 april 2016 Ik meld me weer droog af voor het dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden