Momentum Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Dagpact:momentum, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Een fijne en nuchtere maandag gewenst allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Hallo allemaal, Dagpact: Momentum Rosa Moppie Ik ga morgen voor het eerst naar de AA, en ik voel me zenuwachtiger dan als ik naar de tandarts moet. Hellup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen frummers. Kkkkkoud buiten.... Maar binnen al lekker warm én koffie en thee staan klaar Laat die dag maar beginnen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Kan me indenken dat je het eng vindt Moppie, maar hartstikke goed dat je het doet... En het zal vast veel minder eng zijn dan naar de tandarts gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen allemaal. Ik ga er weer voor,..... dag 9 Dagpact: Momentum Rosa Moppie Daantje. Is weer even lasitg wakker worden maar we maken er een moooie maandag van Zal aan je denken dan morgen moppie. Ik wilde ook gaan maar het gaat me tot nu zelf goed af. Nu weer even aan het werk . tot later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen, mooi weer buiten, wel fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Rosa Moppie Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen Wat opstartproblemen deze ochtend. Gelukkig is er de koffie van Yvonne, Dank weer. Suikertje gaat zo naar de dokter voor de suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Gipsy, een beetje goede nacht gehad? Straks werken, daar heb ik zin in. Eerst koffie, want de oogjes moeten dan wel open zijn. 18 april 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Succes Suikertje... ennu Jane... blaas die zon alsjeblieft een eindje deze kant op... hier alleen maar wolken ... Geen regen, dat dan weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Ook een goede morgen Jane en de andere strijders. Voor de solidariteit: Dagpact Momentum Rosa Moppie Nadia Wimmelt 18 april 2016 bewerkt door wimmelt Daantje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Dank je Yvonne, komt wel goed, wel nieuwe huisarts. Hier ook alleen maar wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Gezellig, Wimmelt. Beetje stil op het andere draadje, zonder Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Lukte het niet Gipsy? Goeiemorgen trouwens. Hier in de startblokken voor vertrek. Er is geen wifi, maar wie weet kom ik tussendoor nog wel even om de hoek kijken. Tot later! Met hopelijk wat warmere dagen en gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Fijne vakantie Smart, geniet ervan smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Hummer: gefeliciteerd met je verjaardag! :musicnote: en nu weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Hummer jarig? Van harte gefeliciteerd, maak er mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemorgen. Hier schijnt de zon gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Smart, fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goedemiddag.. Dagpact Momentum Rosa Moppie Nadia Wimmelt Agnieta Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Goede middag beste mensen, Sorry voor het late aanmelden, maar weer erg vroeg begonnen met werken vanochtend, waardoor ik zelfs geen tijd meer had om gedag te zeggen Agnieta, Wat super vervelend dat zeur gevoel Geef er maar geen gehoor aan, anders wordt het gezeur in de loop van de tijd alleen maar erger Houdt je taai he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 En ja, erg jammer, dat het hier zo stil is. Maar wie weet, komen er betere tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden