Gast Gipsy25 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen Ik ben alweer vanaf twee uur aan het rondzwerven. Maar heb vanmiddag geen afspraken en kan dan even bijslapen. Ik hoop op een gezellig en steunende dagdraad. Ik zit te wachten tot het licht wordt want dan trek ik mijn Hardloopschoenen weer aan. Ik ga nu ook op woensdag een uurtje gratis naar de sportschool via fact. Volgende week begin ik. Dagpact Gipsy tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen Gipsy en iedereen die later komt. Klinkt goed! Op dat rondzwerven na dan. Dagpact: Gipsy Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen Dagpact gipsy rosa momentum.mooie dag iedeteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen weer mensen. Heb redelijk geslapen denk ik, maar sta toch erg duf op en hoofdpijn ook. hoop toch wel dat dit minder gaat worden nu lijkt het gewoon een kater gevoel pfffff Maar dagpact Gypsy Rosa Momentum Daantje Ik doe gewoon weer mee voor dag 6 fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels ook weer klaar. Nog even lekker rustig op gang komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Jane is naar Bolletje geweest, wat fijn. wat zal Bol dat ook fijn hebben gevonden. Gipsy heeft haar schuld afbetaald, mooi Gips, kun je dat hoofdstuk definitief afsluiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Dagpact Gipsy Rosa Momentum Daantje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen allemaal, Gisteren het dagpact niet gehaald. Balen. Dag 1 ,maar weer dan. Nu snel naar mijn werk. Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Waar is het mooie weer gebleven.. Goedemorgen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen Rapi, Jane en Toine. Ik hoopte eigenlijk dat de zon zich bij jou in de buurt zou ophouden Toine en dat je hem wel even een zetje mijn kant op zou geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 ik stuur wel de regen van hier, zodat het zonnetje hier kan gaan schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Ik zie inderdaad dat het op veel plekken regent.... zoals het er nu naar uitziet komt die regen van jou hier rond het middaguur aan en duurt maar even... Gaat goed komen dus, hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Jammer Rapilos. Je was alweer zo ver gekomen. Succes weer! Ik hoop dat ik je voor blijf;-) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen, Dagpact Gipsy Rosa Momentum Daantje Rapilos Nadia Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Wat zijn jullie toch vroeg! Dat kan je toch geen ochtend meer noemen? Midden in de nacht is dat voor mij. Ik type als een oude krant, eerst maar eens een tweede kop koffie. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen! Wat een weertje; regen, regen, regen. Ach, binnen heeft het wel iets knus. Iedereen een hele fijne vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goeiemorgen, Gipsy wat lijkt me dat vervelend, zo ongeregeld slapen! Daantje, dat heeft mij ook verbaasd: niet drinken en dan toch duf zijn. Ongetwijfeld hoort dat bij het herstellen. En het idee dat dat gaande is is toch best prettig, vind ik. Het lijf is aan het werk. Ik wil ook wel op het dagpact. En is Tine er ook? Hopelijk straks nog wat zon mensen.... oei oei, het gras schiet omhoog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Goedemorgen mensen, helaas geen goed nieuws hier: na vijf maanden kurkdroog ben ik woensdag voor de bijl gegaan. Flink ook. Vandaag nog steeds last ervan. Knietjes afvegen en weer aan de slag dus, werk aan de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Voel me wel wat zwak op dit moment: het gaat niet vanzelf vandaag en ik worstel echt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 is er nog iemand toevallig? Kan wel een klein beetje steun gebruiken vandaag :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 ik heb inderdaad even gebeld al: maar ik baal er zo enorm van dat ik de neiging heb om weer te gaan doen, wat ik niet moet doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 (bewerkt) * gevoel is het, daarom zit ik ook hier, zodat ik niet naar de kelder loop en een fles opentrek....Als ik eerlijk ben, scheelt het niet veel of ik ga dat toch doen maar liever niet: het brengt me namelijk helemaal niks.. 15 april 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Dagpact: Gipsy Rosa Momentum Daantje Rapilos Nadia Agnieta Wijfie Tomtom2 Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Tomtom, toen ik in november uitgleed, kreeg ik fijne, steunende reacties. Komt deze je bekend voor? - ........ Ik heb er ook tijden over getwijfeld. En langzamerhand ook begrepen dat een leercurve niet zo: maar zo: werkt, ................Het gaat automatisch weer omhoog na zo'n tegenvaller en je bent niet terug bij af maar je hebt al een hele afstand afgelegd...en het volgende punt komt dan weer in zicht. Zo'n dipje in de lijn kan van alles zijn, een alcoholische terugval maar ook een niet alcoholische waarbij je, zonder te drinken, in je eigen, oude valkuilen valt................. Jouw eigen woorden, Tomtom, en zo waar. Inmiddels ben ik weer vijf maanden verder en zit weer stevig in het zadel. Jezelf nu straffen is het ergste dat je kunt doen, maakt de cirkel rond. Zelfverwijt - drinken - nog meer zelfverwijt - drinken - etc. Mild zijn naar jezelf. Het is niet terug naar af, het is een leermoment. Gewoon weer vandaag. Vandaag niet. Je kunt het! ronja, Asterix, erik en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden