Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 april 2016


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve frummers

Kort nachtje voor mij.

Vandaag komt fact aan huis kijken hoe ik mijn refusal in neem. En ik ga naar verslavingszorg. En vanavond komt er een vriend koffie drinken. En ik moet nog langs de apotheek. Voor mij een drukke dag.

Fijne dag allemaal

Dagpact

Gipsy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Gisteren was ik naar de sauna met een vriendin, de vriendin met wie ik ook weer dacht zo nu en dan een glas wijn of een biertje te kunnen drinken.

Het was de verjaardag van haar overleden echtgenoot en bij die verjaardag hoorde een biertje, vooral in de Sauna. Dat waren zij samen gewend. Zij is wel gewend dat ik alcoholvrij bier drink, dus het viel niet op dat ik niet met haar meedeed

Bij het eten vroeg ze wel, wil jij geen wijntje? Nee, ik wil geen wijntje. Dat viel wel op.

Ik heb het dus niet gedaan, maar dat biertje was toch even verleidelijk, meer dan ik had gehoopt, Hhmmmm., toch oppassen geblazen dus.

Zal ik een slokje..........

Nee, natuurlijk zul jij geen slokje..!

De vanzelfsprekendheid van niet drinken heb ik nog niet terug, dat blijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van het draadje Treffende Uitspraken zijn er twee waar ik vaak aan denk. Uit mijn hoofd:

- je moet niet wachten tot de storm gaat liggen, maar leren dansen in de regen.

- als je een vriend had die zo over jou praat als dat je over jezelf denkt, hoe lang zou hij dan nog je vriend zijn?

Allebei prachtig. En voor mij ook ter plekke helpend. Fijn.

Overigens zit ik met een lekker boek op een terrasje in de zon aan het water. Dat maakt het wellicht ook allemaal wel wat minder zwaar ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallohallo,

 

Ligt Fleurtje nog te slapen? :D

Je mist ze toch gelijk he!?

 

Wat fijn Meya, even genieten en ontspannen in de zon.

 

Groeizaam weer zo met nu en dan wat regen... kunnen mijn ingezaaide graszaadjes hun werk doen.

Ik heb van alles in huis te doen maar zet dan toch minstens de deuren wagenwijd open. Lekker zo.

Verder heb ik boontjes die in hun pot heel snel de lucht ingaan dus vrees ik dat ik er stokken voor moet aanschaffen.... tss,

heb ik weer.

 

Hoe zou Bolletje het maken? :rose:  :rose:  :rose:

 

Mensen, maak er wat van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooh net terug van werk en best moe.

Maar 2 nachten slecht geslapen dus denk ook aan een power napje

Maar dan slaap ik vannacht misschien nog slechter???/

 

Heb ook boontjes in een pot die om gepoot moeten en stok Smart.

Sucar snaps,... maar heb er veel te veel kan ik nooit op mijn balkon kwijt hahahah .

Maar is wel een leuke bezigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...