fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Da's heel eenvoudig Toine. Lars heeft zelf zijn account laten wissen, omdat het taalgebruik in zijn berichten hem in het nauw had gebracht. Dus hij had behoefte aan een schone lei. Heb je hem gevraagd waarom hij zijn account heeft laten wissen? Of vul je gewoon in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik heb even mijn kapsel hersteld en maak me dan uit de voeten hier. Interessant om te lezen wat een troll eigenlijk is. Stoppen met voeden dus... fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Draadje inmiddels gelezen en (verwijderd door moderator) Diep triest, deze persoon dient opgenomen te worden. Of zoals vroeger op de brandstapel.. Dat noem ik selectief lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 een ieder mag zijn conclusie trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Idem dito Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Mijn eerste gedachten zijn, dat deze persoon zeer ziek is en aandachtgeil. Precies dezelfde spelfouten. Eigen draadje gestart. Constant dreigen van ik kom nooit meer op dit forum. Toeval bestaat niet in mijn ogen en zeker niet in triple uitvoering. Maar goed sommige mensen leven liever met een plaat voor hun kop. Zo heerlijk even frustratie eruit en nu weer aan de wandel met Harry... Dit is gewoon mijn mening niets meer niets minder. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 ah raspberry pi 3 is binnen, maar dit méén je niet: Zo'n inimini computertje op credit card grootte in ZO"N DOOS!!! nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Maar goed sommige mensen leven liever met een plaat voor hun kop. Liever een plaat voor mijn kop dan een stok in mijn gat lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 hi hi het is maar net wat je lekker vind hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Wel men kan niet zeggen dat het niet veilig is vervoerd plof plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 hi hi het is maar net wat je lekker vind hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 mensen ik stuur zo een kaart naar Bol (thuis) zet er xxx op namens jullie is wel goed he. Als iemand een 06 heeft of weet welk ziekenhuis, dan zou ik dat ook graag weten, graag per pb dan natuurlijk. nancy, Indigo, Skip en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Mooi Jane, ook namens mij. Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Fijn dat je dit wil doen Jane. Ook namens mij voor Bolletje. 7 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 ah raspberry pi 3 is binnen, maar dit méén je niet: Zo'n inimini computertje op credit card grootte in ZO"N DOOS!!! Hahaha, daar zag ik enkele dagen geleden nog een item over op tv. Hij zat toch wel vol piepschuim hoop ik? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Gauw even inloggen: graag LadyJane, met een kusje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Dank je wel Jane, Ik hoop dat we snel wat van Bolletje horen en dat ze in orde is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Wat leuk voor je Gypsy. Dat is een tastbaar voordeel van clean zijn nu. Geniet ervan. Je hebt het zelf mogelijk gemaakt dat ze kunnen komen nu, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Jan naar de boodschap en ik moet-moet-moet soppen! Hoppa! Oja ik was eigenlijk al weg. Nu de onrust dan maar met schuimbellen en vuilspetters laten oplossen..... (waar zijn die lollige mignons die nu op en neer gaan dansen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik doe lekker niets vandaag.Het regent hier pijpenstelen.. Alhoewel ik moet nog langs de winkel voor vlees.Tjeeses, dit is nu al de zoveelste dag dat ik vergeet of de kat al één of twee pilletjes heeft gehad.Binnenkort moet ik alles opschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Een pillendoosje met de dagen van een week.Dat is een idee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Vlug ff naar de winkel.Regen is gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Hoi, Al bijna 3 weken geen internet, ook nog geen zicht op. Check af en toe mail in bieb. Niks gelezen dus hier. Ga jullie hopelijk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 Ik zet de datum met merkstift op de doorukstrip van een pil. Zo kan ik zien of ik van een datum alles gehad heb. Scheelt een pillendoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 De pilletjes zitten in een potje. Ach, bij de zeeman ofzo zal zo'n doosje ook wel ni teveel kosten peins ik. Heb net V.I.Poo gekocht De uitvinding van de eeuw vind ik..tenminste als het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden