Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 maart 2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!!

Hele, hele onrustige nacht gehad.

Veel indrukken vd Paasdagen nog verwerken.

Ben toch naar mijn werk gegaan.

Zal er allemaal wel bij horen.

Niet te veel beren op mijn pad zien!!

's Nachts wordt alles vergroot!!

Fijne dag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

AR, dat moet wel ff schrikken zijn geweest! Ik moet zeggen dat na wat er hier gebeurd is, ik ook wel angstig ben om te reizen. 
 

Ik zat al een beetje te wachten op zo'n droom Vonneke. Zolang het niet elke nacht is kan ik er mee leven  :)

 

Dadelijk maar verder aan de opruim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

 

rustig hier!

 

Agnieta: was het okee met jullie zoon dit weekend?

 

Nadia: misschien een Paniek-draadje?

 

Ik heb een 3e paasdag gevoel.... niet verkeerd hoor.

Loge is weg. Zo direct maar es wat aan het opruimen.

 

Gisteravond bij rtl4 voor het eerst in het nieuws: de gunstige effecten van medicinale CBD-olie.

Bemoedigend dat er meer aandacht voor komt.

Tevens in het nieuws eerder van de week: dat Big Farma dit in Amerika wil gaan verbieden.

Ja he.... ze kunnen er zelf veel aan verdienen natuurlijk! Daar kon je op wachten..... pfff.

 

Ik ga wat doen...... fijne dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste week ook veel nagedacht over paniek, mede door iets wat fleurtje erover schreef.

Volgens mij kan het waardevol zijn om vast te stellen hoe paniek voelt en wat nodig is om het te doen uitslijten, wegebben... op dat moment of op langere termijn.

 

Heel soms kan ik de aanzet tot paniek bij mezelf herkennen op grond van hoe dat voorheen was. Nu weet ik er mee om te gaan, maar o wee het is echt afgrijselijk geweest. Verlammend en ziekmakend.... daarover delen kan heel helpend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik las net wat je bij Lars hebt geschreven. Paniek of angst speelt bij mij ook een rol. Is het een idee om ervaringen ui te wisselen? Vanaf donderdag ga ik verder met gesprekken hierover.

 

Super!

Niet dat je ze hebt natuurlijk. Maar het idee van ervaringen te delen!

 

Ik ben niet zo super goed bezig eerlijk toegegeven. Ik heb de oefeningen niet elke dag gedaan.

Morgen heb ik terug een afspraak bij de therapeut. 

 

Ik ben benieuwd hoe jouw traject er uit ziet! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik vergat je nog te vragen naar jouw lichamelijke gezondheid....!

Wat gaat er nu gebeuren? Scan?

Toch best een pittig bericht vorige week!!

En wat mooi wat je hierboven kunt opschrijven na alle lastige periodes: echt verdiend meid!

Fijn, dat vertrouwen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, weet je nu al waar jouw pijnklachten vandaan kwamen?

Je bedoelt die rare buik/liespijn,van een tijdje geleden?

Er is toen een scan gemaakt waar niets uit kwam

Heb zelf sterk het idee, dat het vanuit mijn rug kwam, of een soort bekkeninstabiliteit was.

Ben zelf toen oefeningen gaan doen, om mijn rug en bekken weer soepel te krijgen.

Doe ik nog steeds.

Pijnklachten zijn helemaal weg nu, ook het tintelende gevoel in mijn bovenbeen is helemaal weg.

Let weer goed op mijn houding nu.

Had dat waarschijnlijk gewoon teveel verwaarloosd de laatste tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de h. arts is geweest hier en volgens heb zit ik toch  in een zware depressie, het gevolg van een winterdepressie, dus andere medicatie gehad.

Hij wil in ieder geval regelmatig contact blijven houden met me en belt me morgen op om te vragen hoe deze medicatie bevalt. Hopelijk slaap ik vannacht een keertje goed. Verder moet ik veel eerder aan de bel trekken. Ik heb weer eens te lang gewacht.

Over een tijdje wil hij dan gaan starten met medicatie die serotonine bevat. Poeh, wat een tijd zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...