bertd Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ho hoi, weer ff bijgelezen, een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoe dan ook, Ga nog even een uurtje werken, Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Ik heb ook veel mannelijke vrienden en dat praat soms nog prettiger dan met vrouwen. Mannen zijn nuchterder.... Ik nuchter ? Punt 1 denk ik dat veel alcoholisten gevoelige mensen zijn en dat gevoel heeft veel met wegdrinken te maken (en daar chemische rust in vinden). Man of vrouw, maakt niet uit. Ik heb trouwens veel meer vrouwelijke vrienden maar ik oordeel niet graag wat betreft het stempeltje man of vrouw dat iemand heeft. 5 maart 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Zo ik heb mezelf verwend met een Sjowarmaschotel. Ja ik kan er ook niets aan doen zo noemen ze die hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik spareribs......kan er ook niets aan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Zullen we ruilen Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Allebei de helft hebben we een soort van mixed grill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ook helemaal niet verkeerd hoor, lijkt me best lekker. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik vond mezelf vanmorgen om 6 uur echt heel erg grappig maar ik heb maar 1 like Toch jammer Misschien toch eens verdiepen in hoe dat nou precies zit met dat ego enzo smart, Vol, Sowhat en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hier vegasoep. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 En hier net shoarma op, da's ook toevallig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoi allemaal, ik eet mosterdstip naar mate de zak aardappelen leger raakt ben ik langer bezig met schillen (ik begin met de grote natuurlijk, dus op het laatst blijven de krieltjes over ) het zal spelletjes avond worden, weinig op tv vind ik fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 mosterdstip moest ik even googlen maar is het lekker Albert en doop je er aardappels in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ik heb echt raar gegeten eerst een kop erwtensoep toen een bruine bonensoep en een zak paasschuimpjes toe nu ben ik wel vol maar niet vol(daan) straks maar sinaasappels voor wat echte vitaminen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 (bewerkt) Hier Chocolonely voor de kinderen en vleesfondue met biefstukpuntjes voor ons Rauwkost, stokbroodje, sausjes ... The voice kids aan via uitzending gemist, gezellig! Nu finale van Wie is de Mol met kop Slaapthee. Agnieta, wat leuk om te lezen dat je dag met aanloop zo leuk was! 5 maart 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 mosterdstip moest ik even googlen maar is het lekker Albert en doop je er aardappels in? Ja ik vind het wel lekker Lady Jane, en natuurlijk met aardappels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Oke, het uurtje werken, zijn 2 uurtjes geworden. En had me nog voorgenomen om minder te werken. Gaat echt nog niet meevallen merk ik. wordt constant een beroep op me gedaan. Vind ik stiekem niet altijd even erg hoor, beter dan geen werk En zeg tussendoor ook best nog wel vaak nee. Toch nog niet gerust weg gegaan Om half tien komt nachthulp. Als client in die tussentijd maar niet met de rollator aan de wandel gaat en valt (is net geopereerd) Enfin, kwestie van loslaten he. Bami met heel veel groenten gegeten. yoghert met Vivit toe smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik moet op verjaardag. Groot feest met wel drie stuks jarige Joppen. Met tent en tap en toeters en bellen Polonaise waarschijnlijk ook nog En nog veel meer ellendigheden Toen ik nog een rode neus had ipv een blauwe knoop was ik er allang geweest Nu zit ik aan mijn 6e minimarsje om moed te verzamelen Ouwe zeur word ik Laten jullie een lichtje branden vanavond voor al ik thuis kom ? nancy, lady jane en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Bah Skip, klinkt "gezellig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Polonaise.... Dat vind ik echt vreselijk he. Sterkte dan maar Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Weten jullie wat ik ga doen? Ik ga mijn nest in, es kijken of ik wat langer kan slapen dagpact geslaagd fijne avond nog truste voor straks smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Goed plan Albert, Ga ik ook doen. Meld me wederom droog af, en wederom kostte het me gelukkig weer geen enkele moeite vandaag Welterusten beste mensen lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ik spijbel tussen werkgesprekken door soms maak ik me drukker dan de bellers meestal zit ik dan zelf niet goed in mijn vel dus via mijn eigen coach maar feedback gevraagd al. en verder gaat het wel goed hier☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik kijk, Agnieta. Ben alleen thuis. Gebeurt bijna nooit. Heerlijk. Echt. Maar wel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Nou heb ik wat met getallen, dat weet ik. Maar nu valt mijn oog toch wel op wat opvallende, ronde, getallen: Berichten: 1200 Skip 8500 Rapilos 1002 Vol Misschien omdat ik zelf bijna op 5000 zit? haha! Maar dan dit: 34480 Jane 34482 Bolletje Najaaaaaaaaaaaa, Bolletje loopt twéé postings vóórrrr ! Totaal niet belangrijk, ik weet het, maar het viel me opeens op Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden