Yvonne Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het donker en hartstikke koud. Dat wordt krabben straks. Maar eerst een flinke bak koffie of thee. Even nog lekker binnen in de warmte wakker worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemorgen jowan en Lars. even slingers ophangen voor Emma en Foto.... Ik wens jullie allebei een fijne verjaardag. Hoop dat het goed gaat? Zou leuk nog eens iets te horen van jullie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Goede morgen Dagpact: jowan Agnieta Albert fijne dag 25 februari 2016 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goede morgen Dagpact: jowan Agnieta Albert leila fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 https://youtu.be/1LXsm9y-z3I wat een heerlijk nummer............ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goeie morgen iedereen. Schoonzus is er en we hebben het gisterenavond gezellig gehad. Vandaag komt Jan een bakkie doen. Gezellig. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goede morgen, Dagpact: jowan Agnieta Albert leila Meya En een verlate maar droge afmelding voor het dagpact van gisteren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Dagpact jowan Agnieta Albert leila Meya Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemorgen allemaal, Al flink wat uurtjes erop zitten Over een half uurtje weer weg. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Wijffie, hoe was je nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goeiemorgen, eerst zon en nu sneeuwt het! Zo een koffievisite en dan naar de garage want de kachel in de auto doet het niet. Hoe gaat het nu verder met jouw vader Agnieta? Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ik ben wakker hoor, liep vanmorgen al om 5.00 met harry de sloper buiten.... als hij wakker is dan is er geen houden meer aan.. goed nummer he... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Och Agnieta, wat erg dit. Zo te lezen heeft je huisarts alle begrip voor je situatie en dat is wel fijn. Maar moeilijk allemaal voor je, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Agnieta, Als je dit nu zo vertelt lijk jij redelijk helder. Gaat het er dan niet bij je in om eens te stoppen met drinken. En dan niet af en toe, maar radicaal. De schellen zouden toch van je ogen moeten vallen als je dit van nabij meemaakt. Ik weet dat het met jou nog niet zó dramatisch is, maar het kan wel gebeuren. Succes. 25 februari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Ook zou ik je twee zussen toch maar eens een update geven. Ik ken jullie familie omstandigheden niet,maarhet lijkt me wel verstandig. Kunnen ze er mee doen wat ze willen. P.S ik las van de AA meneer. Tsja wat nog toe te voegen. Je weet het wel zo'n beetje. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Yep. Soms is het leven knap rot. Hier ook zat aan de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Goedemiddag, allen te saam, Een onverwacht mazzeltje (voor mij dan) De Mevr. waar ik vanmiddag naar toe moest, voelde zich niet lekker, ging naar bed, en wilde geen herrie aan haar hoofd vanmiddag. Hoef ik niet te komen, maar wordt wel gewoon doorbetaald. jippie, zomaar een vrije middag !'(alleen, om 17.30 nog een adresje van een uurtje) Agnieta, leef met je mee. Je lijkt er toch best sterk en nuchter in te staan momenteel Maar makkelijk is het niet he. Sterkte joh ! Wijfie, Ook beterschap, hoor dat je nog erg moe bent En dan ook nog zo'n griezel van een vent tegen komen onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Net een fikse sneeuwbui op mijn kop gehad Werkelijk drijfnat! Gelukkig, blijft er hier niets liggen. Haat gladheid ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Jeetje heel heftig allemaal Agnieta. Lijkt me verschrikkelijk,volgens mij ben jij best wel oké. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Hoezo morgen op het dagpact Zeilbootbewoner, en niet vandaag ? Lukt het niet vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 Vandaag gaat het niet meer lukken Ben al vanaf zaterdag helemaal vanhet pad af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2016 He jammer Soms ga je zo goed ZBB,! Ga je er morgen weer voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden